... Född: Juli 2007 ... 2
Anns krypin: va gott med smoothies. nu fick man en enorm sug efter det. :D
Anns krypin: va gott med smoothies. nu fick man en enorm sug efter det. :D
Anns krypin skrev 2008-07-11 15:35:28 följande:
hej i tråden. va ni skriver. en fråga. ser att ni pratar om 1 års kontrollen. jag har inte fått nå tid till det. :( ska jag ringa om det? eller skickar dom en lapp om det.. hon e ju ett år nästa torsdag.
shit. en vecka kvar tills 1 årsdagen.. tips på presentönskningar till en ett åring? ALLA frågar vad Isabelle önskar sig men vi har svårt o säga. man säger bara leksaker... hmmm.. *tänker så det ryker*
okeeeej. nu håller datorn på o lever sitt eget liv. skickar ett inlägg utan att jag ens skrivit eller ens kollat på sidan.. hmm.
H e l e n a skrev 2008-07-21 19:40:05 följande:
vos: grattis :) Isabelle fyller oxå 1år idag. :D va tiden går fort. för exakt ett år sen låg man uppe på förlossningen och hade ooooont. :)
Isabelle tackar oxå för alla grattis. :) Idag har man fått upp farten oxå. förut gick hon lite ostadigt men nu springer hon ist.
Grattis till alla födelsedags barn idag. :D
Beckah82: vilka fina bilder. :D o den lilla skogsmusen va inte rädd den. :D va häftigt för dom brukar vara jätte rädda och springa iväg. :D
Beckah82 sry såg inte det. :D men endå. häftigt att den inte alls va rädd för er. :D och vattnet såg jätte varmt ut. :D
mammab: här e det het tvärtom. hon e jätte mammig. :/
Heej, här har jag inte varit inne på ett tag.. hur e det med er då?
Jelikan: klan förstå at det e skönt o börja jobba.. skulle oxå vilja göra det. men e arbetslös.. men blir mkt enklare o hitta jobb när man Isabelle börjar på dagis.. vi får vänta en hel vecka till. ja Fk kronglar hela tiden. och det e inte enkelt o börja med a-kassa heller för det verkar som om handels jobbar mkt snabbare än fk så då kan inte ajg få nåra pengar från handels a-kassa förens allt e klart på fk..