Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin: va gott med smoothies. nu fick man en enorm sug efter det. :D

• SusannaT

Anns krypin skrev 2008-07-11 15:35:28 följande:

Skrattar , alltså det är så gott såå Ett bra mellis tycker jag *L*
    ja verkligen :D
  • SusannaT

hej i tråden. va ni skriver. en fråga. ser att ni pratar om 1 års kontrollen. jag har inte fått nå tid till det. :( ska jag ringa om det? eller skickar dom en lapp om det.. hon e ju ett år nästa torsdag.

• SusannaT

shit. en vecka kvar tills 1 årsdagen.. tips på presentönskningar till en ett åring? ALLA frågar vad Isabelle önskar sig men vi har svårt o säga. man säger bara leksaker... hmmm.. *tänker så det ryker*

• SusannaT
    jelikan skrev 2008-07-16 10:05:41 följande:
    Vi önskade oss en rese säng och sen pengar så vi kan lägga in lite på hans fond och sparkonto
    ok smart. :D
  • SusannaT

okeeeej. nu håller datorn på o lever sitt eget liv. skickar ett inlägg utan att jag ens skrivit eller ens kollat på sidan.. hmm.

• SusannaT

H e l e n a skrev 2008-07-21 19:40:05 följande:

Ajaj, låter ju inge bra alls det där! Tänk om den börjar bråka med nån i ditt namn? Det finns många lättstötta människor här på FL
    ja man vet aldrig. kan hända att jag råka trycka nått på tangentbordet.. hehe. men endå läskigt att den skickar ett tomt inlägg. utan att jag ens vet om det. höll på o prata med en kompis på msn och så skulle jag läsa vad ni alla skrivit så såg jag att jag hade skickat ett tomt inlägg ba för nån minut sen. :S
  • SusannaT

vos: grattis :) Isabelle fyller oxå 1år idag. :D va tiden går fort. för exakt ett år sen låg man uppe på förlossningen och hade ooooont. :)

• SusannaT

Isabelle tackar oxå för alla grattis. :) Idag har man fått upp farten oxå. förut gick hon lite ostadigt men nu springer hon ist.

• SusannaT

Grattis till alla födelsedags barn idag. :D

• SusannaT

Beckah82: vilka fina bilder. :D o den lilla skogsmusen va inte rädd den. :D va häftigt för dom brukar vara jätte rädda och springa iväg. :D

• SusannaT

Beckah82 sry såg inte det. :D men endå. häftigt att den inte alls va rädd för er. :D och vattnet såg jätte varmt ut. :D

• SusannaT

mammab: här e det het tvärtom. hon e jätte mammig. :/

• SusannaT

Heej, här har jag inte varit inne på ett tag.. hur e det med er då?

Jelikan: klan förstå at det e skönt o börja jobba.. skulle oxå vilja göra det. men e arbetslös.. men blir mkt enklare o hitta jobb när man Isabelle börjar på dagis.. vi får vänta en hel vecka till. ja Fk kronglar hela tiden. och det e inte enkelt o börja med a-kassa heller för det verkar som om handels jobbar mkt snabbare än fk så då kan inte ajg få nåra pengar från handels a-kassa förens allt e klart på fk..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2