Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:44:14 följande:

jajaja
    asg
    upphakning??
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-24 12:52:11 följande:
    Gaaaaaah...det där ¨var vår värsta "doppresent"..."Jag gick till staden zoo, jag såg ett djur eller två...."Leia fick en cd-skiva där dom sjunger låtar med hennes namn i, den är kul tycker vi.
    o den är den bästa present sessan fått tycker vi...*fniss*
    robin gillade den rymt mycket så VOS måste få veta vart den finns
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-24 15:06:24 följande:
    Ja Leia tycker oxå att det är den bästa presenten...men vi hade gärna kastat ut den genom fönstret här i från 7:e våningen."Ro ro ro din båt ta din åra fatt, gungeli gungeli gungeli gungeli över kattegatt..."
    *kiknar*
  • Donna69

nu lär jag få skit som bara den....men det va faktiskt liiiite komiskt i det hela....

ni har sett reklamen för telia där killen frågar efter vägen till stationen o inte fattar vad gubben snackar om??

så vart det idag...jag ringde ett företag som visst hade sin växel i malmö...
    jag fick väääärldens skrattanfall för jag fatta inte ett skit av vad snubben sa....!!!!! så han fick säga't sakta o flera ggr men jag fatta typ hälften *asg*
    tyvärr verkade han blir sååååå SUR för att jag inte förstod honom o det gjorde ju inte saken bättre....

jag dööööööööööööör

Lotta - lektion tack....

• Donna69

ica maxi??? du skojar....va det sååå enkelt???

• Donna69

H e l e n a skrev 2008-06-25 21:44:06 följande:

Tack Vos! *tar åt mig en av kramarna* Härligt att det är goa tider med Robin nu . Lustigt hur olika barn är (tja, även vuxna om vi nu ska vara såna ). Jag tror knappt det är sant att det finns barn som kan somna av sig själva, barn man kan byta blöja på utan att de vaknar osv. Helt otroligt! Vår plutt sov i princip inget alls den första tiden (stundvis bara - alltid vid bröstet och vakande så fort jag rörde mig). Efter ett par månader sövde jag honom på dagarna vid bröstet (men kunde aldrig lägga honom ifrån mig, då vakande han direkt) och efter ett tag i babyskyddet vilket då fick hållas i konstant gungning. Vagnen hatade han. Vid kvällsövningen tog det timmar att lägga honom eftersom vi var tvungna att få ned honom i djupsömn (genom att bära honom i ett särskilt grepp och med kraftigt schvung i knäna) innan det (förhoppningsvis!) gick att lägga honom i sängen varpå han vaknade 78 gånger under kvällen/natten. Först som 6månaders kunde han sova själv om dagarna  och nätterna blev då också bättre. Nu är det oftast väldigt bra!!! Sorry långt inlägg, tror någon behövde skriva av sig lite...
    men guuuuuuuuuud...låter nästan precis som vår början som föräldrar...=(
  • Donna69

H e l e n a skrev 2008-06-25 22:29:55 följande:

Jaha, hade ni det också så? *visste inte*
    [/citat]

skojar'u?? allt är som en dimma från "den tiden"
    Beckah82 skrev 2008-06-25 22:34:39 följande:
    [citat]
    Inte jag heller, Donna, du har dolt det bra i såfall.Du klaaagar för liiite
    asg

o no...klagar gör jag jämt!!! *fniss*
    men varför gnälla jämt???
  • Donna69

första tiden va inte så "gullig" som alla påstått...vaddå lurad på konfekten. *asg*

det va ju först efter några månader det började bli så "extreeemt kul", när det hände lite i utvecklingen.

en skrikande bebis är lixom inte såååå kul....
    men en unge som studsar runt o stimmar o leker 17 är ju bara lycka!!! Dessutom är det ju roligare när hon själv får ut nåt av tex fika hos andra osv.....

• Donna69

jo tjena...................??????????????

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2