Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-06-29 09:55:19 följande:
    mmm med en gnällig Alvin har det inte blivit mycket till städ och när han varit hos sin pappa har jag passat på att övningsköra.Wihooo uppkörning i slutet av denna vecka
    bra!!!!!!!!!! dag? tid? *asg*
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-29 12:21:22 följande:
    Vicky, det kommer att bli bra!!! Kram.Sol: Du är duktig!!!! Jag har helt tappat all självdiciplin och tom gått upp lite igen...blääää.Igår var på på Tivoli i Köpenhamn och Leia älskade det. Hon fick åka ett par karuseller (mest typ sagoslott och liknande) och det var verkligen uppskattat.Kom inte hem förrän kl3 inatt så vi bestämde oss för att inte åka över idag ien för att gå på Zoo, dessutom är det inte jätteroligt väder. Så Zoo får vi ta en annan dag istället.Har nu Ullared på torsdag att se fram emot
    ullared.....gaaaaaaah

ska bara råna en bank så hakar jag på. ok?
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-29 12:32:27 följande:
    Absolut...bara ring när det är fixat (kan du ta lite extra till mig???!
    såklart jag kan!!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 06:10:27 följande:

Asså hallå???  Ligger  ni alla å sover??  NU blir jag avundsjuuuuuk   me vill osså sova!!!  istället  tvingad nu te å dricka kaffe på kaffe på kaffe!!
    hahahahahahahahahahahahahahahaha

stackars dig som MÅSTE dricka kaffe...det behövs nog terapi.......*asg*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 07:09:37 följande:

Har jag ett tvångs beteende??? man kan undra... ha ha
    *asg*

aaahh, vem har inte tvångsbeteende när det gäller morgon kaffet??
    *slurp-slurp*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 07:18:12 följande:

Vart i hellskotta är alla????? ligg för bövelen INTE å soooov!!!!!! *sliter i ut protesen i truten som jag INTE än har* JAG kräver att minst 1 st männske te är vaken, nu när Elin gumman är vaken å kaffekaskar me jag så är bra men 3 kant är inte fel *hahahaha*
    jane är vaken medoss!! wiiiiieeee

jag är faktiskt lite trött med. viktoria va vaken mellan 2-04:30....jag kundefasen inte somnaom....blääääääääääää
  • Donna69

22 ton??? *kiknar*

jag ärså rutten i magen så jag skickar över en fis TRO MIG, det ska funka. hahahahaha

hej jane!!! *vink*

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 07:29:55 följande:

Finular på att fläta minis enorma kaluffs idag.... BARA för att få se hur LITE hår mini stackarn har , hahaha
    det DÄR är mobbing käre du!!!! det är NORMALT för en svenne unge. väldigt NATURLIGT att en b****e-unge som jag äger har världens muff.....*asg*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2