... Född: Juli 2007 ... 2
här sa tandhygenisten (stavning...) att man ej behöver borsta tänder redan nu. inget krav å borsta efter välling heller. vi borstar typ 2 gånger i veckan kanske, inte poppis direkt...
här sa tandhygenisten (stavning...) att man ej behöver borsta tänder redan nu. inget krav å borsta efter välling heller. vi borstar typ 2 gånger i veckan kanske, inte poppis direkt...
grattis meja!!!
suck o skit. nu kommer min klagosång! måååår skiiiit. inez med. blääääääääääääää.
Min hals går f-n i tusen små bitar snart, känns som rakblad i den. stackars mig. huvudvärk har jag oxå, hela j-a dagen! och tröööööööööööööt. inez gråter, säger aj aj, gråter, säger ajaj och håller på så tills hon somnar. massor av tårar.... jag vill baka, men orkar inte, vill vill vill,,..... johan fixar med de sista skåpsdörrarna, två hyllplan till det som ska bli mitt bakskåp saknas. suck å skit, j-a ikea.
inez har en sovdag! är väl så efter att hon varit förkyld och febrig och sovit dåligt ett par dagar. hon har vilat sedan ca 9!!! fatta va mycke vi fått gjort. nu vill jag att hon ska vakna så vi kan åka iväg och handla!
imorgon ska vi ta en paus från renoveringen och åka med kusiner och allt ut till finnhamn en heldag, ska bli mysigt. hoppas det inte regnar för mkt bara =)
igår fick inez smaka ikea-mjuk-glass, haha, sockerbomben nr 1. det va ju gott tyckte hon och skrek efter mer, haha. ang tårta till kalas så har jag inte tänkt så mkt. tror inte vi har kalas, bara en liten bjudning för mormor o farmor o farfar o kusinerna o gammelmostrarna o.... osv , hehe, blir ju några det ändå. orkar inte med massa "kompisar" hon har roligt så det räcker åt släkten, haha. elaka mamman som inte orkar =)
nä ska väcka lillan snart, hej på er!
***grattis till alvin på 1 års dagen!!!!!!***
phua slipar vägg, f-n vilket slit, men vad fiiint det blir!!! wooohoooo
gillar ni att baka?
tipsar lite om Leilas bak-bok =)
nu har jag inte kikat i tråden idag så mycket, men jag undrar;
VAR ÄR MAMMAB???????????