-
hahahaha, du är alltså lika intresserad som jag är =)Tania skrev 2008-06-14 21:48:11 följande:moahahahha
-
nä men skämt åsido, faktiskt, allvarligt talat. jag skaaaa erkänna det.... zlatan är het, därför kan man kolla =) min dotter har lixom paxat bada hans söner så ni vet. woooohoooooo, hon blir en fotbollsfru ska jag lova =)Lindisen81 skrev 2008-06-14 21:54:15 följande:hahahaha, du är alltså lika intresserad som jag är =)
-
bada, haha, BÅDA =)
-
haha, ja jag kan väl säga att det blir mycket pappaertallrikar =)Donna69 skrev 2008-06-14 22:18:03 följande:du diskar alltså på toa??? shiiit va jobbigt...*puh*
-
Stackars Donna som inte fått sova... e det pga förkylningen...? här hemma är bara jag vaken. ska väl försöka väcka liv i de andra snart för vi ska till Ikea =)
harr edan tröttnat på att vara utan kök....... blä... =( tycker dessutom synd om mig själv för att vi inte har kök, hur kan man tänka så lixom... suck... oj vilken rolig läsning Donna fick sig nu då =) -
inez kissar o bajjar på potta och toaletten =) på pottan sedan en tid tillbaka och på toalett sedan i förrgår. jag förklarar för henne att hon gör rätt och hon ser stolt ut. tror inte man behöver göra så mkt, bra att inte överdriva med för mkt beröm heller tro jag då de kan känna prestationsångest och då blir det inte roligt. Inez har kul på pottan och vet att det är där man gör sina behov =) hon läser bok eller pillar med leksaker. självklart hinns det inte med alla gånger, då säger jag bara oj hoppsan nu hann vi inte, typ. hehejennsans skrev 2008-06-15 22:21:17 följande:ok =) ska jag tänka på =)
ang prickarna har jag inte en aning tyvär -
jag pottar bara med Inez hemma, inte det minsta jobbigt, tycker jag gör henne en tjänst bara. naturlig grej typ att slippa bajs i baken =) blä. sedan som beckah skrev, blir kanske lättare sedan när pottan redan är "natrulig". sparar pengar gör man oxå, använder i snitt 1-2 blöjor per dag. oftast vill hon inte bajsa i blöjan, testade i förrgår sätta henne på toaletten eftersom hon inte bajsat på hela dagen, och direkt kommer nr 1 o 2 =) så jobbigt? nä onte det minsta =)
idag har jag tvättstuga på morgonen, sambon är ledig, sedan jobbar han bara till fredag sedan semester och efter det ev ett kök klart, woooohoooo, då börjar det roliga med gardiner och allt =) -
Inez dregglar just nu mer än någonsin och har alltid typ hela handen i munnen, dags för tänder att kika upp kanske...? hon har fortfarande bara sina två där nere, men nu måste de ju komma.
idag ska vi ner till ÖF, men först ska vi äta frukost och ha oss. skulle behöva till centrum oxå och shoppa... va så länge sedan ju så det kliar i fingrarna. =) -
va händer imorn då? du fyller år? sessan blir inte ett...? midsommarafton är det inte... tar mitt kaffe å funderar vidare,,,Donna69 skrev 2008-06-18 12:28:54 följande:underbart regn här!!!! wiiiieeeefixar o donar inför imorrn. LITE fint skadet lava....dom 5 första minutrarna iaf. Sen struntar jag i't...*asg*
har varit heeela förmiddagen hos min mamma på jobbet, jobbar på fritids. Inez har haft sååå himla kul,. satt i mitten av 30 ungar och busade. snacka om att älska nya människor. trodde hon skulle börja leta efter mig efter typ fem minuter, men första lilla gnällropet kom efter 20 minuter! så man kan säga att hennes dag varit sååå kul. jag har sytt små hjärtan som ska hänga lite här och där sedan har jag inte gjort nå mera kul =) -
ang kalas så har vi nog inte en aning. OM köket blir klart så blir det kalas med vänner + deras barn... några stycken sådär kanske... om jag orkar... sedan en annan dag kommer släkt... är köket inte klart bjuder vi hem farmor o farfar så är vi hos mormor... orkar inte riktigt med kalas, är väl lite ego kanske. men Inez har ju inte sååå stor koll ännu på vänner + presenter + födelsedagar så för hennes skull är det ju inget måste. så summan av det jag försöker förklara är; KÖK KLART = KALAS (ett för familj ett för vänner OM jag orkar) KÖK INTE KLART= liten tårta bara hos mormor =)