Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

hallå.

ang sov och matvanor. båda mina barn har inga vanor just nu, allt är upp och ner sen vi var i usa och nu när vi varit i dalarna. de lägger sig typ vid 21-22 tiden, men går ändå upp tidigt. sover mer på dagen och äter på alla möjliga tider. snart blir det mer vardag igen så då kommer väl rutinerna fram igen.

jag har gjort ett halsband till Isabel i 1-års present. fast hon har redan fått det, kunde inte vänta. vet hon kommer få halsband av mormor på födelsedagen så hon fick detta tidigare. det är en kedja med vita och lila små pärlor och lite annat. med ett magnetknäppe så den inte kan strypåa henne, för kedjan var rätt stark. satt jättefint och hon brydde sig inte. Adam fick ett halsband på sin 1 årsdag och han har det fortfarande på sig, fast kedjan gått av några gånger dock.

• Prinsessan Zelda

vi är inte heller sugna just nu. våra två räcker bra. men man vet ju aldrig om några år

• Prinsessan Zelda

go morron förresten. ska antagligen ut till L2K's båt och hälsa på idag innan de sticker på båtsemester. så får pojkarna leka lite.

just nu sitter Adam framför tv:n jättetrött, men han vägrar sova mer. han la sig typ 22:00 och gick upp 6:00, dumma unge. Samma för Isabel men henne kan jag snart lägga igen i alla fall. eller så får de sova i bilen till L2K.

nä, nu ska jag göra frukost.

• Prinsessan Zelda

verkar som adam är sjuk på nåt sätt. nu sover han och han var verkligen hängig, mer än om han bara är trött, och han klagade på ont i tungan och sa att han var lite sjuk. bara att vänta och se hur detta utvecklar sig. ingen utflykt till L2K då

• Prinsessan Zelda
    jennsans skrev 2008-07-11 09:25:31 följande:
    usch.. A bara hostar o hostar.. kräks slem.. jobbigt för han.. när han hulkar ser man att han är ganska röd i svalget.. stackarn.. vet inte om man ska ringa någonstans eller inte.. men finns väl inget o göra ändå
    usch då

det kan ju vara nåt bakteriellt, men antagligen inte...
  • Prinsessan Zelda

grattis på namnsdagen Ellinor

• Prinsessan Zelda

Adam har med feber. nästan 39 och han har sovit några timmar redan nu, verkar som han sover för natten stackarn. han började yra lite och fick ipren. inga andra symtom, förutom att han klagade på ont i tungan, så det är väl nåt med munnen eller halsen.

Isabel verkar frisk i alla fall.

• Prinsessan Zelda
    skruttan35 skrev 2008-07-11 21:02:25 följande:
    mammab - Grattis på namnsdagen och hoppas att bäbis snart vill komma ut. Jag hopppas oxå att alla sjuka barn ska bli friska snart.Måste bara få skryta - Idag så har william lärt sig gå ordentligt så han har gått omkring här i hela huset för sig själv och även jagat katten, har väntat på detta i snart 2månader.Vi var på 1års kontrollen igår och då vägde william 9030g och var 73cm så han tillhör de små barnen i tråden.Nu har jag gjort dumlefluff och jordgubbsmousse som vi ska ha på tårtan imorgon så jag hoppas att det blir gott.
    duktig kille !!!
  • Prinsessan Zelda

go morron.

jag träffade inte min pappa alls under uppväxten. men han tog kontakt när jag var 17 och nu har vi jättebra kontakt. så det finns i alla fall solskenshistorier

Adam somnade igår vid typ 17 tiden, hade feber. han vaknade 23:00 när vi skulle lägga oss typ. då fick han middag. sen sov han till 6:00. Ingen feber idag, hoppas han sov bort allt.

Fint väder idag, pojkarna ska klippa gräs. vad ska jag göra?? Har massor med tråkiga saker att göra inne, får se hur man gör, he he. långpromenad med hunden ska jag i alla fall göra.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2