Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

go morgon allesammans.

Barnen sov båda till 07:00 imorse, halleluja!!

Isabel är så rolig. hon ska upp i Adams säng hela tiden, inte så bra, även om den inte är så hög. Och hittar hon Adams snutte nånstans så tar hon den alltid upp i hans säng och lägger den där Kyss

• Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-07-14 09:06:23 följande:
    morrn!Zelda: sam har lärt sig klättra upp i Sagas säng. så ibland när man går in å tittar till så sitter han där i sängen skit glad å läser en bok haha..sen har man råkat hört *Donk* några ggr, då har han försökt klättra ner, fast me huvet före hehe...
    ja, precis samma med Isabel. tur vi har en tjock ullmatta under sängen, he he.
  • Prinsessan Zelda

ännu bättre är när Isabel klättrar upp på de små stolarna de har i sina rum, och står upp på ssitsen när hon håller i ryggstödet. och det går ju så fort, än så länge har hon inte tippat i alla fall.

• Prinsessan Zelda

Isabel är mer trögfattad, ha ha. hon SKA ner med huvet före även fast man visar hur man gör, he he.

• Prinsessan Zelda

han kanske ser golvet på ett annat sätt från sagas säng och tror han når liksom. när han ska ner från er säng är det kanske mer som ett farligt stup.

• Prinsessan Zelda
    Jessys skrev 2008-07-14 13:42:57 följande:
    tillbaka från bvc och 1-års kontrollen Charlie väger nu 9960 gram och var 80,5cm lång Fick spruta i låret men det gick bara bra!Hur mkt väger era 1-åringar o hur långa är dom?
    det är ganska långt.

Isabel har inte varit på nån koll på länge men jag gissar hon är ca 74 lång eller nåt. och väger runt 10kg.

När Adam var 1 år var han 77 lång och vägde 10,6kg.
  • Prinsessan Zelda

vår 1-års koll är 12 aug, så det är ett tag kvar...

• Prinsessan Zelda

jag kommer må skit imorgon!!

var ute och joggade idag, 40 min, och jag har redan ont som fan i benen. det var ca 2 år sen jag sprang sist. kändes jättebra, för jag orkade mer än jag trodde men det kommer göra oooont!!!

behövde bara klaga lite

• Prinsessan Zelda

grattis Leia. hoppas du får en toppen dag

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2