• Tania

... Född: Juli 2007 ... 2

blabla bla bla bla bla bla.....

mmmmmmm mmmmmm mmmmmm mmmmmmmm 
     mmmmmmm mmmmmmm mmmmm mmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Once there was this boy......... 
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-08-05 18:03:38 följande:
    normal?? mohahahahano...mys a la oss
    Mys a la er... innefattar det en massa vitlök moahahah!!!
  • Tania
    Vos skrev 2008-08-06 14:31:43 följande:
    Vi har Skanida till våra barn.Dom är jättebra och billiga.Kostar under hundralappen i månaden och täcker mer än Trygg Hansa (dom hade vi innan) som kostar dubbelt så mycket.
    Vi med
  • Tania
    Vos skrev 2008-08-06 14:46:11 följande:
    YeeyJag har även tecknat en livförsäkring på mig själv. Om jag skulle dö får Pe ut en halv mille. Och det kostar mig ca 120:- om åretPerfekt.
    Vi med
  • Tania
    Vos skrev 2008-08-06 14:53:55 följande:
    Grymt braMEn Pe får betala mer om året för han är så gammal HAhahahahahahaha
    Micke har ytterligare en livförsäkring också och så har vi via banken som gör att om någon av oss skulle dö så betalas halva lånet på huset av.
  • Tania

Och så svarade jag på en massa frågor inte bara de tre som var med i tidningen.

Vi hade värsta mailbombningen jag och tjejen som intervjuade. Jag satt länge och klurade på mina svar så fick de stackarna inte ens va med. hmf.
  • Tania

Jag börjar jobba på måndag då kör jag mån-fre 8-14 19-21 varannan vecka och varannan vecka mån-fre 8-14 lörd 8-18

• Tania
    Jessa6 skrev 2008-08-11 14:13:49 följande:
    Vilka konstiga tider, vad har du för jobb?
    L2K skrev 2008-08-11 14:39:38 följande:
    Jobbar du dubbla pass under samma dag? Är inte det jobbigt? Själv skulle jag gärna ha råd att jobba enbart typ 8-14 måndag till fredag. Vilka härliga tider man skulle kunna ge barnen på dagis/fritids då.
    Hahaha... Jag jobbar på restaurang som min pappa äger så jag gör lite som jag vill. Schemat skriver jag själv och det är skitskönt att gå hem kl 14 och sen åka tillbaka efter stängning och "träna" dvs städa golven
    Jag får egentid, svettas som en gris, restaurangen blir ren på riktigt och jag får ihop mina timmar.
    Den andra veckan jobbar jag hela lördagen för att pappa behöver mig där då. Och det kan jag stå ut med eftersom jag jobbar 8-14 vardagarna.
    Men som sagt.. helt självvalt
    (jobbar ca fem min hemifrån så inte är det lång resväg heller)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2