Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-03 06:56:33 följande:

Vill bara säga TACK gode gud för Salubrin lösning i spray flaska , den har räddat mej nu.. mega feta myggbett på fötterna , morr VÅGA HATA MYGG.... jätte bra oxå mot andra småkryps bett!! för oss som har katter å hundar så vet vi hur småkryp från dem är.. speceillt om dem är ute katter...
    japp salubrin är bra =) *hatar mygg* tack o lov har vi inte så många hemma då det är så öppet här..
    jo det är kul att han har börjat gå tycker jag.. för balansen verkade komma med kliven.. han som aldrig stått själv mer än 15 sek 1 gång (för någon månad sen om inte mer) nu stod han vid leksakskorgen (nät från ikea) o valde vad han skulle ta upp. o han står själv mellan ssteg ibalnd o innan han går iväg-- så det har skett mycket =)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-03 07:10:57 följande:

Men gud så kul att se utveckligen i vitögat är jue helt fantastiskt att dem små liven kan utveckölas så mycekt på så relativt kort tid
    ja o det här handlade om 1½ timme kanske *skratt* nej men började med ett steg o sen 3 o sen hela rummet typ.. va lite coolt o se.. tog iaf fram videokameran sen o fick första vändningen (alltså att han vänder håll själv) med på film =)

sorry för terroristen jenny.. är lite glad bara
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-03 07:17:20 följande:

Vet du vad?? man får vara glad åt sitt barns utvceckling, det brukar ja va å fii fasen va ja kan berrätta om den hahahah.. det är BRA å va stolt över sitt barn
    kanske är så :)
  • jennsans

varit på mamma(barn)fika idag.. trevligt.. nu sover alexander såå trött i vagnen.. dock har han ett hemskt humör som han visade så snällt bland de andra.. byta blöja var ett helt kapitel.. blää kan inte min unge få bli glad snart igen?

• jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-03 13:54:13 följande:
    hua städar här hemma...problem problem, hur gör man om man inte har någon barnvakt när man ska in på förlossningen? Våran enda barnvakt (min mor+karl) ska åka bort nästa torsdag och är borta till söndag!!och vi har inga andra som kan ställa upp då heller..får åka in å föda själv då antar jag..jag får se till att föda nu!! haha
    inte några kompisar som kan tänkas ställa upp??
  • jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-03 13:59:31 följande:
    nej, inga som vi litar på att lämna ungarna till...
    jobbigt.. vet inte vad man ska hitta på då.. har ju inte haft det problemet..
  • jennsans
    Beckah82 skrev 2008-07-03 14:52:12 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAG KLARADE uppkörningen!!!!wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
    grattis =)
  • jennsans

mammab: du har ingen vän du litar på o kan ta med dig till förlossningen som stöd då? utifall att?

• jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-03 22:09:53 följande:
    nope mina vänner försvann i samband med att jag fick barn för 4 år sen ungefär....
    hoppas det löser sig för er iaf!! ser att du fått erbjudande annars är jag nog hemma o kan få iväg lillkillen o kan åka ner om du skulle vilja
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2