-
naaaa gumman då... men min gissning är ju den 9;e så det är ju inte såååå lång tid kvar till dess. kram på digmrsbygg skrev 2008-07-08 17:06:32 följande:ja int fan förder ja nå jävla barn iaf....sovit i princip hela dan. så jävla trött på allt så finns inge vettigare än å ligga å sova..
-
min Inez börjar på dagis i januari =) så pappan får va hemma från augusti regnkläder blir storlek 86, eller 80 om vi hittar en stor 80a =)SusannaT skrev 2008-07-08 16:51:24 följande:Jag har en fråga. när ska era barn börja på dagis? och hur vet man vad man ska köpa för storlek på regnkläder till hösten? :/
-
håller med! hatar butiksjobb då jag inte vill jobba helger, då vill jag ägna tiden till familjen. men.... jag vill ju jobba i en inredningsbutik... hehe. nä håller mig till förskolejobb en bra tid fram över då arbetstiderna passar mig och familjen sååå bra och jag äääälskar att jobba med små söta barn!!madeleine78 skrev 2008-07-08 20:00:01 följande:blattanblej för jobb inom handels/butik... De är ett skoj jobb, men så kassa tider och lååånga dagar... men ett jobb är ett jobb kanske man får se de..
sambon min jobbar inom handels å jobbar jääämt tamejsjutton när "normalt" folk lever familjeliv... men förhoppningsvis får han nytt jobb efter pappaledigheten! *hoppas* -
Halvblod håller oxå med om att du skulle passa på Indiska! du skulle göra dig gryyymt bra som säljare där, då kommer jag å shoppar loss på indiska i skåne med lite rabatt, haha. så som andra sagt, vincent har små skor, men då är det med mjuk sula bara tror jag... men kolla upp det!
-
är det bara Inez som inte går ännu? hon knatar med gåvagnen (med inåtböjda knän... =( så hon kanske inte lär sig gå än på länge....) men hon ställer sig inte själv mot den. nån gång ibland reser hon sig upp mot möbler men helst sitter hon och leker, kryper runt drar i saker, öppnar stänger grinden, gör nya ljud heeeela tiden (pratkvar!!!) och är väääldigt arg just nu över allt å lite till, haha. hennes humör svänger på en blinkning typ. jaja gå är ju inte hela världen, hellre att hon kommunicerar massor med oss ocg går när man håller hand =)
-
hahahahaL2K skrev 2008-07-08 22:11:01 följande:Glömde gubben.
-
mammab; hoppas det sker ett litet under idag då så du får föda bebis snart!!!!
jag ger alvedon när jag märker att inez har jobbigt, behöver inte bara vara vid feber utan även ont av tänderna. hon verkar ha det rätt jobbigt nu i munnen inga tänder komer (fortfarande två) men massa dreggel...
nu har inez varit sååå mysig å underbar ett tag, för två veckor sen skulle jag bytt henne mot vad som helst =) hon är såå duktig på att äta själv (men hälften hamnar på golvet...) hon klappar händer och vinkar, kryper överallt, och är bara såååå fin min lilla bebis. men... sååå fort tiden gått!! min lilla bebis, är det nu mitt lilla barn?!?! -
när inez nyligen va förkyld å lite febrig va hon sjukt jobbig! sååå krävande och jag höll på att smälla av. men nu har man typ glömt det! hon är åter i gamla rutinerna med endast vila efter lunch (sååå sjukt skönt) vil lsitta på potta och är glad nästan hela tiden (men humöret svänger foooort!!!)
Nu sover hon och vaknar nog vid 13.30 (brukar sova 2-2½ timme) så jag ska plocka lite här.
ikväll får vi lite vänner på besök och ska grilla lax och majs med färskpotatis till det. tips på god rår/röra att ha till? Orkar inte baka så till kaffet tänkte jag bjuda på lite hembakade biscotti. -
men ååååååååååååååååååååååååååååååå du fuskade ju på något vis med det där!!!!!veronicaq skrev 2008-07-09 21:36:09 följande:2000e inlägget MOGET!
jaja, gratulerar =) -
för er som vill se hur vårat kök ser ut så finns nya bilder här;
lindisen81.blogspot.com/