Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Och där kom dagens första stinkande bajsblöja....uuuuääääärk

• Halvblod
    Vos skrev 2008-07-22 06:54:28 följande:
    GodmorgonHär har vi en som inte klättrar alls ännuSkönt....Men han kryper runt i soffan, det är det bästa han vet. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.Men som sagt än så länge får ju vi lyfta upp honom i soffan.
    Go´morron!
    Äntligen lite sällskap....kände mig som världens mest ensamma människa ett tag
  • Halvblod

JAg fattar inte heller. Tycker att folk alltid är uppe hur tidigt som helst när vi sover länge...men idag så tar alla plötsligt sovmorgon. TASKIGT!

• Halvblod
    Mjukis82 skrev 2008-07-22 07:19:45 följande:
    Godmorgon på er!!!Har inte hunnit vara här inne alls på ett tag! Det är verkligen fullt upp med bröllopsplanering nu och i lördags kidnappade dom mig för min möhippa, jag hade sååå roligt!!!Dock är jag så ledsen/besviken/förbannad över att jag så sent som igår fick ett "avbok" via MAIL från ett par som vi umgås mycket med som tydligen inte kan komma pga pengar (dom har tackat JA innan, och osa var senast 1/7).... Fine att man inte har pengar, men då kanske man inte ska berätta för oss att man ska till liseberg? Besviken att man inte som en av de bästa vänner kan prioritera att vara med på mitt livs största dag! Jaja, deras förlust och fan så mycket mer jobb för mig som får göra om hela bordsplaceringen och festprogrammen får tryckas om! Sorry för mitt EGO-inlägg!Igår var Denises faddrar här och uppvaktade henne, hon fick en jättefin prinsess-bil som låter MASSOR!!! E redan ngt trött på den! Hahaha!
    Va kul med möhippa! Får man se bilder från detta sen kanske?
    Dålig stil med avbokningen, verkligen riktigt riktigt dålig stil!
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-07-22 22:21:24 följande:
    Imorn fyller Tiger år höhöhöhö ville bara "skylta" med det
    Japp jag vet...Leia har redan kollat ut vilken klänning hon ska ha på sig imorgon på pojkvännens födelsedag
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-07-22 22:35:46 följande:
    bildbevis imorn då
    Men givetvis!
  • Halvblod

Idag fick föresten Leia sin nya kanin så nu håller vi tummarna för att hon tar den till sig och inte märker att den är ny. Vi märker dock stor skillnad för denna är kritvit och helt mjuuuuuuk
    Hon blev iaf superglad när hon såg den så det verkar hoppfullt.

• Halvblod

Go´morron.
    Idag var min sovdag men jag har fått gå upp en gång i timmen sedan 7 och passat Leia medans sambon har sprungit ner i tvättstugan.
    Lite småsur är jag eftersom det är en sak som jag får fixa själv i vanliga fall men nu var det plötsligt i princip omöjligt att ta sig ner med barn och tvätt.
    Jaja, får väl vara lite snäll mot honom eftersom jag iaf slipper tvätten denna gången

GRATTIS TIGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2