... Född: Juli 2007 ... 2
glömde att Elias kan ju säga sko med, låter mer som "shcoo"
glömde att Elias kan ju säga sko med, låter mer som "shcoo"
Grattis Johanna!! Två dagar i rad som hon blivit firad nu då
mjukis: Förstår att du är besviken, så dålig stil!
mammab: ajaj, kommer ihåg det där....
Milla: Du är så friskis, en annan känner sig som saccosäcken Elias fick i går
Jag är verkligen bortskämd med barnvakt, alla "drar och sliter" i honom och vill passa. Jag har 2 systrar, en av mina bästa kompisar, mina föräldrar, mats föräldrar och mats syster så barnvakt är aldrig ett problem för oss, skönt det!! Sen vill jag inte lämna honom så ofta så det blir inte så mycket förvar och en
Grattis Tiger idag!!
Jag börjar jobba 18/8 men då har jag jobbat 6 veckor i vår med och ska bara jobba halvtid nu så det känns helt ok!
Det jag kommer tycka är mest konstigt med att börja jobba är att någon helt okänd ska ta hand om mitt barn, när jag jobbade i våras var det ändå min sambo, men man vänjer väl sig får jag hoppas!
Nu har jag lagt i lite nya bilder i mitt galleri om någon vill se, mesta från födelsedagen, ligger under Elias och Elias månadskort!
Grattis alla födelsedagsbarn!
Nu har vi äntligen sol här nere, så nu blir det stranden för oss!
Igår var jag och hälsade på en kompis som fick bebis 7 juli, en liten flicka, blir man sugen eller???
Nu har vi varit på stranden, helt underbart, Elias skulle bara bada hela tiden och springa runt i vattnet, stod på huvet i varje sväng ungefär med han struntade i det, upp igen och iväg. Han är verkligen inte rädd för vatten
Ska iväg och grilla ikväll med, ska bli gött, håller ju på med viktminskning nu inför nästa barn så får bli sallad och kött.