• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-08-07 18:55:59 följande:
    =(så ledsen och orolig just nu...Sambon åkte iväg med Inez till min brorsa då vi tyckte att hon va bättre idag, lite piggare och åt sin frukost... Jag ska komma efter imorgon. Nu på kvällen rimger sambon och säger att hon är sämre... alvedon tar inte på henne det minsta längre, hon är jätteslö, vill inte äta + drick... ingen vätska på hela dagen förutom imorse... tempen hade gått från 38,7 nu på kvällen till 35,5!!!!! Hon är svullen runt ögon och mun (bara liiiite svullen, man kan ana det) samt lite röd runt ögonen...Hur är det möjligt??? Sambon ringde sjukvårdsuppl och de ville att hon skulle bli underkökt... de faxade nyköpings barnsjukhus (där de är nu) och åkte in med henne......får en knut i magen... vill bara vara med min fina lilla tjej.... nu gråter jag oxå, fan va töntig jag är... är väl bara en liten infektion...
    Förstår att du är orolig, det är säkert ingen fara med henne, bra att kolla upp iallafall. Kram
  • Jessa6

JAg brukar lägga Elias nu vid 20 och sen sover han oftast till 7,30-8,30, men ibland vaknar han tidigare (7,00) men jag lägger lite böcker i hans säng på kvällen så sitter han och tittar i dem ett tag, ibland upp mot en timme

• Jessa6
    Pusselbiten86 skrev 2008-08-07 20:14:13 följande:
    Ja vad ska man säga Bilden säger väl allt får jag hoppas ... *haha *BF 090406 *läääängtar *
    Grattis, vad roligt!!!
  • Jessa6

Nu varit på kräftskiva, sambon kvar oh festar vidare, vad ska man nu göra?? Sova kanske....? Trist...

• Jessa6

Elias var på sitt första barnkalas i feb, vi kunde tyvärr inte vara med så syrran tog med hon dit. Lite synd faktiskt men det går väl fler tåg...

• Jessa6

Jag börjar jobba den 18:e så jag har en vecka till hemma med min plutt Sen är det allvaret som gäller!!

• Jessa6
    Donna69 skrev 2008-08-10 14:19:59 följande:
    har era pluttar kommit in på 1:a valet till dagis??jag är fasen lite pirrig för att sessan kommer in på nåt annat....
    Ja han kom in på första valet, skönt att veta att han är nära hemmet med, kan nästan se dagiset från oss.
  • Jessa6

Elias sover mellan halv åtta/åtta till alt mellan 7-8. Är lite olika, vissa dagar vill han sova 2 ggr och då brukar det bli en timme åt gången, blir det en gång brukar det vara efter middag och ca 1,5 timme. Men oftast brukar det bli 2 ggr om dagen.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2