Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Ang framkallning av foto: Om ni har ett speciellt album som ni ska ha bilderna i så kolla upp vilken storlek som gäller. Framförallt gamla album brukar vara 10x15 medans det oftast är 11x som är gratisbilder.

• Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-30 14:44:57 följande:

jag fotade Isabel idag för 59kr. ska bli kul att se bilderna sen Har shoppat massor idag, he he. fick 500kr på best of brands av min bror i födelsedagspresent. brukar inte handla där då det är så dyrt, men idag köpte jag en odd molly top. kostade 599kr, men det blev ju bara 99 kr för mig
    Ja det ska bli mycket spännande att se resultatet
    För 59:- har jag inga jättehöga förväntningar så förhoppningsvis blir man nöjd
  • Halvblod
    jennsans skrev 2008-08-30 13:33:15 följande:
    måste också beställa massa bilder.. beställde i 11x format sist men gjorde så att jag köpte fotohörn o skriver lite till i en bok istället.. roligt men pyssligt.. kom inte så långt då jag saknade ett kort som ska framkallas denna gången =) (läs senare när pengar finns
    Det blir ju absolut mest personligt och finast tycker jag.
    Tyvärr så beställde jag fel storlek till vårt Thailandsalbum-06...ett sånt där fint i trä.
    Men tack och lov var det fotohärn i den som jag fick sitta med en vass kniv och pilla av för att sedan klista på igen. Var ett väldans meck, men fint blev det till slut.
  • Halvblod

Just det ja...sulky är något som behövs inhandlas här oxå tror jag.
    Men denna månaden blir det bilbarnstol så det får vänta ett tag till. Dessutom så vill inte fröken "jag kan gå SJÄLV" sitta i vagnen längre...suck, fatta hur lång tid det tar för oss att gå någonstans.

Cresent såg ju helt okej ut, kanske ska ner och provköra den någon dag.

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-08-30 22:53:15 följande:
    ja kom hit du o provkör
    Japp, kommer i veckan
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 22:56:51 följande:
    Jag blev kär i den.. den svart gröna!!! ja ska beställa den imorn typ
    Jag får väl ta den svart röda för jag har ju en liten tjej
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 23:04:42 följande:
    hahaha... jag hade ju helröd vagn innan... men ja tycktre kontrasten på cresenten så lite konstig ut.. well well... matcher med Tigers gröna pop jacka hahaha..ska dra till affären imorn och rulla lite på den. Fan jag som är van med svängabara hjul  
    Ja men så är han oxå lite fjollig...hihihi...men det gör inget, Leia gillar halvfjolliga killar
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-08-30 23:07:24 följande:
    ja!! ta den röda.....*fniss*
    Åhhhh, blir det samma lika tvillingar då?
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-08-30 23:14:41 följande:
    nu blir det natti natti....vart visst gräsänka..asg
    Meeeeeeeeeeeen!!!! jaja, då går jag oxå och lägger mig *suck*
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 23:32:29 följande:
    ja han är ju det!! hihihi.. vem vet de hela kanske slutar med att lleia och han är bästa polare istället för Tiger är gay hahaha
    Ja förmodligen...hahaha...dom går och fikar, shoppar och provar smink
    ...och lyssnar på Reggie givetvis
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-30 23:40:42 följande:
    lätt fy fan av nice!! våra små pumor!! Grrrr.....
    Naaaaw, jag lääääängtar tills dom är ungdomar och bästisar...det kommer att bli tider det

Nej natti natti...börjar känna mig lite småsjuk så jag måste få vila ordentligt så att jg orkar med mitt lilla yrväder imorgon.
  • Halvblod

Go´morron.
    Fick ingen direkt sovmorgon här då lillfisen vaknade 7.30...tack och lov var sambon uppe och på väg till jobb så han gav henne en flaska då...sen lekte och busade hon i sängen tills 8.30.

Men nu tror jag att vi tar och kör ner till mina föräldrar i kollo så kan dom passa Leia lite så kan jag vila mig...och sola

• Halvblod

Ojojoj...tycker det är bebisar/bebisplanering åt höger och vänster nu

Jelikan: Hoppas det kommer gå bra med syskonfixandet

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2