... Född: Juli 2007 ... 2

WOOOOOOHOOOOOO...en ny kanin är på väg till Leia!!!!
Efter lite detektivarbete och inzoomning av gamla bilder så hittade vi en hemsideadress på lappen och har nu hittat en svensk återförsäljare som har beställt hem en ny kanin henne. Så om 2-4dagar ska den komma.
Hoppas nu bara att hon tar den till sig som den andra, det har iaf aldrig varit problem när vi har tvättat den andra.
Prinsessan Zelda skrev 2008-07-17 10:28:56 följande:
Leias kanin var verkligen hennes andra hälft och hon sken alltid upp när hon såg honom...och jag tycker det är sååååå gulligt när barn kommer med sina gosisar. Däremot började vi att tvätta kaninen tidigt för att vänja henne vid att ha en ren gosis.
Är hon och leker med andra barn eller om vi är på lekplatsen eller liknande så har hon aldrig behov av den.
Jag tycker verkligen inte att det är något negativt med gosedjur/filt om det får barnen att känna sig trygga. Nu var inte vårt mål att få henne beroende av kaninen utan hon tog den till sig direkt hon fick den i present.
Go´morgon.
Hoppas det går bra för mammab!!!
Här hemma vaknade vi för en liten stund sedan och nu sitter Leia och tittar på pappsens kompis på Hej hej Sommar medans hon käkar mackor
Sen är det städning här hemma för hela slanten. Här är så stökigt med alla hennes nya saker...hela vardagsrummet plus hallen är helt fullt. Men idag ska vi fixa i hennes rum så att det blir lekrum *äntligen*
Dessutom är köket en katastrof, sovrummet ser ut som efter en orkan och tvätten väller över. Tja, med andra ord borde jag städa städa städa hela långa dagen...får dock se hur det blir med den saken
Gaaaah, har fortfarande inte kommit igång med städningen och nu är det dax för Leia att sova middag och då bör jag oxå vila lite eftersom jag har sovit kasst inatt.
Men seeeeeen, när jag har vaknat, då blir det städning
Jag som då är en mycket ansvarfull mamma (!!!!) ska givetvis inte festa ikväll utan sitta hemma med min lilla familj och äta god middag och ev festa till det med en film. Man har väl lixom inte skaffat barn för att festa eller gudförbude lämna bort sina barn??????
MEN NÄSTA HELG DÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAR
Då är det festival i stan, gubben min har semester och Leiisen ska vara hos mina föräldrar...PARTYYYYYYYY