• Tania

... Född: Juli 2007 ... 2

NU har jag hämtat vagnen och HELT KLART värt 500kr.

Den var ju praktiskt taget oanvänd. Funderar bara lite på hur man ska paketera den nu så den skyddas ordentligt... det tål att tänkas på.

• Tania

BEckah: Oj , vilken trevlig prick du fått på dig.

Är hon helt okänd för dig eller har du stött på henne nån annanstans också. Hon verkar ju helt klart störa sig på dig rejält och kan inte tänka mig att det går via bilddagboken.

Nåt annat forum kanske?

• Tania

Jag skulle behöva förslag på ätbart plock som Charlie kan ha på flyget.

Kan tillägga att han bara har två tänder och vet inte riktigt hur man använder dem än

• Tania
    Lindisen81 skrev 2008-06-07 18:27:12 följande:
    ärtor, majs, pasta och bacon =) inez älskar det. lätt att tugga, hon har oxå bara två tänder. kan ätas kallt, eller så kan de säkert värma på flyget. mjukt bröd är ju oxå bra att ha. falukorv i tärningar, funkar bra kallt. hmm.... kommer kanske på mer tips snart
    JA, falukorv älskar Charlie... det ska jag ha!.. och majs... ärtor är han inte så förtjust i tyvärr, de är ju så bra.
  • Tania
    pilliss skrev 2008-06-07 19:46:53 följande:
    tarek har på överkroppen och sidorna.Har haft dom tillsammans med en otäck hosta i 3 dagar.
    har han haft feber?
  • Tania
    tacky skrev 2008-06-08 16:48:49 följande:
    någon som vet vilket bmi som räknas som undervikt på ett barn i 5-6årsåldern? har googlat och googlat men hittar egentligen bara information om övervikt. är lite orolig för min maja, hon är så spinkig och jag tycker hon verkar trött också. dålig på att äta är hon också...
    Ingen aning.. men prata med en barnläkare om ni är oroliga...
  • Tania

jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...

• Tania
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 10:01:09 följande:
    vad härligt!! ha en trevlig resa med en massa sol, bad o god mat!
    mmmm maaat... *dreggel*
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-06-09 10:03:25 följande:
    du dum! packa ner mig i en väska!!
    hahahaha... vill du föda på Mallis??

Risken finns ju
  • Tania

Ligger i sängen på hotellet på Mallis...

Här regnar det DAG TVÅ och vi är såååå less nu. Tur att datorn är med så man kan kolla film.. tyvärr roar inte det Charlie så han terrar storebror på det iskalla golvet.
    Så himla tråkigt när man lagt ner sååååå mycket pengar på en resa så regnar det och man kan inte går ut från hotellet.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2