Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

... Född: Juli 2007 ... 2

Åh bebis ikväll/natt Håller tummarna för att du åker in snart!!!

• annki72
    Beckah82 skrev 2008-07-18 12:03:11 följande:
    Eli åkte till förlossningen inatt
    ÅHHH så spännande, undra om hon inte snusar bebiskille nu då!?
  • annki72

Idag när jag skulle gå ner i sovrummet och lägga Lilly ramlar jag i trappan med henne i famnen, gjorde allt för att rädda henne och skadade mej själv desto mer

Skrek som en stucken gris på hjälp som tur var var min äldsta son inne så han kom och tog Lilly som var jätte rädd, sen hämtade han Johan som fick hjälpa mej upp.
    Jag är helt blå slagen och har nog en lätt stukning på höger fot, har ont som attan i den, men kan rör den iallfall.
    Så nu sitter jag här och kommer ingenstans.......

Vill oxå partya.... men det får väl vänta nu tills man kan gå igen hahahaha

• annki72

Halvblod: oj det kunde ju gått riktigt illa det där ju .... men ibland så har man bara tur i oturen så att säga.

Min svägerska har varit här och lindat foten åt mej och lånat ut kryckor, hon är utbildad på idrottsskador då hon  är tränare i innebandy.

• annki72

Försökte mej på att hoppa med kryckorna, och stödja lite på foten, men shit vad ont det gjorde......kan inte stödja det minsta alls, och att ha foten hängande gör oxå ont.

Hoppas det går över fort iallafall.

• annki72

Välkommen hem Mammab!!!

Jo jag kanske skulle ringa akuten och höra vad de säger, för jag kan inte stödja på den alls, gör skit ont att ha den hängande eller liksom neråt.
    En fördel är ju att man blir uppassad

• annki72
    Jessa6 skrev 2008-07-19 16:47:12 följande:
    annki72: Fy så hemskt att ramla så, det är därför jag itne vill ha trappor i mitt hem...Skönt att det gick "bra" iallafall.mammab: Inte alls avis
    Precis vad jag sa till min man, jag vill ha ett enplans hus
  • annki72

Mammab: så underbart sööööt!!!!

• annki72

Grattis Inez på din stora dag!!!!

Och Grattis till alla Johannor! (Lilly heter oxå Johanna)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2