Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Isabell och alla andra som fyllt år som jag missat

• annki72
    Jelikan: jobbigt med taket   hoppas det inte kommer fler skurar innan ni hinner bli klara.
    Vilken tur att ni har nånstans att bo, annars hade ni fått komma till oss på campingen och bott i en stuga
  • annki72
    jelikan skrev 2008-07-29 15:46:54 följande:
    Annki: Så gullig du är
    Hehehe, jag vet.... Oskyldig
  • annki72

Usch lider med Lilly i värmen, hon har varit jätte gnällig i efter middag, ville bara vara i knät, vilket jag inte orkade... så jag tog av henne skenan och lät henne hoppa omkring naken- och gissa en tjej som blev hur nöjd som helst
    Hon var jätte röd och svettig där skenan suttit, önskar lite svalare väder för min dotters skull!

beckah: jobbigt utan vatten i värmen, även om ni kunde hämta, jobbigt ju

Dåligt av BVC att glömma era små (stora) vi fick vår tid på 10 månaders kollen

Jelikan: NÄÄÄÄÄ jag som hoppades på att ni skulle bo hos oss ....  NÄ jag skojar bara, skönt att ni kan flytta hem!

• annki72

Idag blir min underabarste Lilly 1 år Kyss

Oj vad tiden går fort, vid denna tiden för ett år sen satt jag på förlossningen och väntade på att bli snittad, men en massa akutfall m.m kom i mellan så hon kom inte till oss förrän 15.54

I morgon sticker jag till Ullared i dagarna 2, har hyrt husvagn, så nu ska det shoppas
    massa skoj till Lilly hoppas jag hitta iallafall

• annki72
    jelikan skrev 2008-08-03 09:34:18 följande:
    Idag blir det Ikea. Ska bli så kul. Dock inte så mycket handlande men man kan ju alltid drömma sig bort
    Ja man kan verkligen drömma sig bort på Ikea, så mycket man vill ha ju
    jelikan skrev 2008-08-03 09:34:45 följande:
    Grattis Lilly!!
    Tack!
  • annki72
    Beckah82 skrev 2008-08-03 10:50:15 följande:
    Grattis Lilly! hurra hurra hurra hurraMen allvarligt.... jag ska ju till GeKås nääääär som helst. har väntat en evighet men Alvins farmor bara skuter fram det hela tiden men denna vecka MÅSTE det bli ju! Kanske kommer jag hit närmsta 2 dagarna ju....
    Men du OM du kommer till Ullared måndag eller tisdag då måste vi ju ses

Lilly tacka för alla grattis!!
  • annki72
    Anns krypin skrev 2008-08-03 11:30:36 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-03 11:29:13 följande: Kan du gääärna få skickar ett mail till dig *L*
    vill med ha... låter super gott ju
  • annki72
    Beckah82 skrev 2008-08-03 12:13:53 följande:
    Såklart du får inboxa ditt mobilnummer
    Självklart!
  • annki72
    Anns krypin skrev 2008-08-03 11:47:31 följande:
    Nu har jag skickat recepten till er
    Tack!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2