Inlägg från: MissHeaven |Visa alla inlägg
  • MissHeaven

... Född: Juli 2007 ... 2

grattis eskil!

tacky: är du orolig så tycker jag att du ska ta din känsla på allvar - kan du inte fråga på bvc?

och så var det hundra personer till jag ville kommentera men har alldeles glömt bort vad jag ville skriva... - som vanligt.

• MissHeaven

donna: äsch, orka! Jag vill bli smal UTAN att behöva banta, men lycka till med det! Spec när man har ett kontorsjobb.

• MissHeaven

zelda: vilken fantastisk timing att lyckas fånga de första stegen på film! För jag antar att du inte har typ övervakningskamera på henne hela tiden

• MissHeaven

och där har jag spottat ur mig fyra inlägg på rad men hinner inte vara inne och vänta på att någon annan ska hinna kommentera - går och lägger mig istället. Natti!

• MissHeaven

jaha är det bara jag som inte fattat att man borde plasta snippan?

• MissHeaven

En sak som jag aldrig fattat med den där listan är att jag och milla hade bf samma dag (9/7) och våra pojkar kom samma dag (6/7) men ändå står det 39+3 på mig och 39+4 på henne... ???

Gött jobbat Sol!

• MissHeaven

jessa: fan vilken kul fest! *avis*

• MissHeaven

ang pottan så har den funnits med även här ett bra tag men för tillfället går det inget vidare, Caspian har ingen ro alls att sitta kvar och jag vill inte tvinga honom så vi provar flera gånger om dagen i samband med blöjbyte men det kommer oftast bara på morgonen. Det går väl lite bättre när hans pappa provar än när jag gör det, vet inte varför.

Tror att vi borde använt den mer regelbundet för att verkligen få in rutinerna men just nu känns det som det kvittar. Han vill ändå inte. Och JA jag har provat med leksaker, bokläsning, sång och kramar...

Dock är den väldigt rolig att lägga leksaker i. Alltid något.

• MissHeaven

vet att vi har pratat om det förut men - tips på födelsedagspresent?? HJÄLP!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2