Inlägg från: MissHeaven |Visa alla inlägg
  • MissHeaven

... Född: Juli 2007 ... 2

ville bara säga hej, jag är inte bästa vän med min dator just nu så jag orkar tyvärr inte gå bakåt och läsa.... hoppas inte att jag har missat något viktigt! Kram på er!

• MissHeaven

Med Caspian har det också bara flytit på, han är iofs väldigt aktiv men absolut inte krånglig på något sätt. Dock har JAG mått ganska kass till och från och haft riktiga dippar med svarta tankar... vet inte riktigt varför... det är bättre men inte bra. Jag tror faktiskt inte riktigt att jag trivs med att vara hemma på heltid.

Så jag känner mig inte alls redo för en till, är fortfarande helt chockad över att jag har ett barn faktiskt, har inte riktigt fattat det. Men jag vill ha ett barn till. Någon gång.

• MissHeaven

Avlastning är A och O för att överleva. Mina föräldrar är guld värda när det gäller att passa Caspian så att jag kan få andas lite.

Dock är jag lite trött på min mor just nu som gärna vill ge mig dåligt samvete för att jag börjat jobba, och framför allt för att jag är en så HEMSKT dålig mamma att jag skickar iväg min sambo och Caspian till Budapest ensamma! Jag borde ju följa med annars är det skadligt för honom...

• MissHeaven

och där slog Helena rekord i "längsta inlägg"!

• MissHeaven

Caspian visar också ett jäkla humör när han inte får som han vill. Varenda gång man är färdig med tandborstningen till exempel.

• MissHeaven

ja det är ju det att man inte vill vara "för" tuff för man behöver ju barnvaktandet och så...

• MissHeaven

mamma tror att den enda som är viktig för barnet är mamman.

• MissHeaven

H e l e n a skrev 2008-06-26 09:12:00 följande:

How 2008
    Eller hur! "Flera kända barnpsykologer menar detta" - NOT
    Just därför att det är jag som HAR varit hemma med honom och att han har varit i min mage så är det väl viktigt att hans pappa också får chansen?
  • MissHeaven

Usch nu har jag brutit min mentala spärr, jag har loggat in på jobbdatorn.
    Det fick jag ju absolut inte göra... nu får jag inget gjort på jobbet idag!

• MissHeaven
    Beckah82 skrev 2008-06-26 09:35:04 följande:
    Hahaha så töntigt han är ju med sin pappa! Om du hade skickat ungen själv till Budapest (jodå det blir man sugen på ibland) så hade jag förstått henne
    DET har jag inga planer på att göra! Men tänk OM det skulle hända Daniel något där nere, då finns det ju ingen som kan prata svenska med Caspian!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2