Inlägg från: Pusselbiten86 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten86

... Född: Juli 2007 ... 2

Blir det så blir det om vi säger så just nu är jagbara glad om min kropp vill fungerar normalt igen..Med mens, Äl o mens osv...

JoNaLi skrev 2008-06-21 21:33:46 följande:
    Planerar ni ett tredje nu?
  • Pusselbiten86

Noah ammades i 2 månader ca.. o är typ aldrog sjuk .. bara detta nu med Ceiliakin

och lilla T ammades kanske 2 ½ mån o aldrig sjuk ...

• Pusselbiten86

Hej hej här e jag   INte så mkt för mig..

Har fått jobb idag iallfall sommarvik på 4 veckor.. alltid något :)
    Knns bra med lite mer pengar!!

• Pusselbiten86

GRATTIS till Sam idag :)

Hoppas bebis kommer snart mammaB :)

O grattis till tore med :) Härligt med stegen =)

Här går de sakta framåt.. Han står IBLAND ensam o då skit korta stunder. och idag har han för första gången gått med mig hållandes i bara ENA armen _

Alltid något :)

• Pusselbiten86
    mrsbygg skrev 2008-07-16 20:41:41 följande:
    nope föder inga barn..hade värkar men dom försvann...trycker på som fan när jag står och går men har inge ont..ska lägga mig å käka ostbågar å dricka cola nu..tycka allmänt synd om mig själv!
    Du ska se att den kommer nog snart
  • Pusselbiten86

idag ska jag o den stora pojken på besök hos en vän i ystad.. Första gången vi ska ses, så jag hoppas de blir trevligt!
    Hoppas mammab att lillfisen kommer snart..

• Pusselbiten86
    mrsbygg skrev 2008-07-17 21:42:46 följande:
    skumma värkar..sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..kan d inte bli regelbundet bara!
    mina kom med 40 min mellanrum först o vart INTE regelbundna men dock så kom han på morgonen efter

Håller tummarna för dig :)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2