Inlägg från: Pusselbiten86 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten86

måste fråga.. Vad har ni köpt o ska köpa i 1 års paket till de små ..

Lilla T fyller ju 1 på torsdag o jag måste handla något till han. Men inte så lätt när Storebror fick massa saker när han fyllde ett som Thias nu tagit efter

• Pusselbiten86

Måste bra berätta vad som hänt idag

Vi satt här hemma nu ikväll på golvet båda två o rätt som de är så ser jag att Thias står utan att hålla i sig. SÅ jag sätter han ner igen.. o sen ställer han sig upp på alla fyra o sen bara släpper han händerna o reser sig helt Förvånad

VAAA tänkte jag

Sen testade vi mer o mer om han ville gå.. men han tyckte de verkade SKIT KUL att bara stå där så...

Men de kommer nog.. Vi är på G iallfall de märks och jag är så glad nu

Och sen till en annan sak.. Jag hade beställt nya byxor idag o 2 Strl mindre .. o gissa... DE PASSADE Skrattande
    Snacka om att jag e överlycklig! Något måste ha hänt!!!Skrattande

När kommer det ?... Blir så trött på detta....
  • Pusselbiten86

Lindisen

Jag hade noig valt utomlands semetsre + sverige...
    Då finns de fler möjligheter.. att hyra en studa i sverige...

DÅ kan man ta olika ställe hela tidne och är inte bunden till ett sprecifikt ställe..

• Pusselbiten86

Lite komiskt att duåkte in först o vi trodde till 1000% att du skulle få först men icke sa nicke

Vos skrev 2008-07-23 21:08:38 följande:
    Och klockan 11.03 Är det Robins tur
  • Pusselbiten86

Ja min Bm sa till ig " Emma, de endajag kan hjälpa dig med är att ta Vattnet ".. O de var kl 08.00 Då hade vi varit inne i 45 min ....

Vos skrev 2008-07-23 21:23:15 följande:
    Nej....Den dumma bm väntade jättelänge med att ta hinnorna fniss
  • Pusselbiten86

Tror hon såg på mig att de var nära...
    För ja kom i rullstol, kunde inte lämna urinprov, fick värkar varannan minut

Jag skreko sa ju att något fick hon göra..

Vos skrev 2008-07-23 21:29:29 följande:
    VA????JAg fick fan vänta fem timmar på att hon skulle komma på den briljanta ideén att ta hinnornaGrrrr
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2