Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-07-29 18:43:33 följande:
    Samma här han är ju snart 13 månader för bövelen!
    Jag har fått tid men hatar min bvc tant så ni kan få dela på min tid om ni vill
  • rullgardinsflikkan

Beckah hur funkar det med listtråden??

Är den Döden död??  

• rullgardinsflikkan

Zelda

Hon kanske helt enkelt har sköra blodkärl då kan det ju spricka i bägge samtidigt.
    Albin blödde första gången när han va runt året tror jag.
    Sen händer det med jämna mellanrum fast han blöder floder och de gånger han blir rädd blöder han ju såklart ännu mer.

Värst blir det när han vaknar mitti natten av det då blir han skitskraj och det rinner så att ögonhålorna fylls på honom,,,skitläskigt

Men han säger att det inte gör ont iaf

• rullgardinsflikkan

Japp det löser la sig hur som helst

Igår körde jag igång mitt nya liv, alkoholfritt, sockerfritt och rökfritt ett tag tills jag har nått den vikt jag vill.

Jag trodde igår morse att jag vägde mer än vad jag gjorde och hade va 7 kg dit jag ville men så vägde jag mig på gymet igår kväll och hade bara 2,7 till min idealvikt...haha jaja thats life bara att tacka och ta emot.

Va på bodycombat igår FY FAN
    min höfter la av efter en halvtimma och jag fick vrölont så no more of that.
    Jag lyfter hantlar och får snygga armar istället

• rullgardinsflikkan

Sol...

borde inte du kunna få vårdbidrag för dom sjuka barnen?

Jag har två vänner med barn som är "mindre" sjuka än vad dina är och går hemma med vårdbidrag

• rullgardinsflikkan

sol:

Nja jag vet inte...man kan ju tycka att det är svårt att få men alltså jag tycker inte att mina kompisars barn är speciellt sjuka, visst in och ut på vc och sjukhus emellanåt men inget jämfört men dina små guldklimpar.

Kanske värt att kolla upp?

Kan säkert vara olika från kommun till kommun

• rullgardinsflikkan

Nja nä ingen fara för deras liv.

infektionskänsliga och astma....

räckte tydligen

Det beror på hur många sjukdagar och hur många sjukhusbesök också...inte bara omd om har en diagnos

• rullgardinsflikkan

Donnis

ifall dom permanenta tänderna blir skadade av slag under mjölktändetiden så kan man få ersättning.

Jag har trygg hansa den va tydligen bäst då dom föddes men nu har folksam gått om har jag hört

• rullgardinsflikkan

Om du tycker att hon är allmänpåverkad eller om du är orolig så ring sjukvårdsupplysningen iaf.

Lindisen81 skrev 2008-08-06 19:23:08 följande:
    oki, ville bara kolla. hon vill ju inte dricka så mkt... hur mkt "ska" de ha i sig...? i normala fall dricker hon ca 140 ml vatten på kvällen.... idag kanske 20 ml på hela dagen...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2