... Född: Juli 2007 ... 2
Sjukvårdsupplysningen is da shit!
Sjukvårdsupplysningen is da shit!
godday babesar
Sitter och vrålar till system of a down och mår toppen
Ungarna leker video i tv skåpet och drar ut varandra på golvet samtidigt som dom stoppar plommon i munnen på varandra haha
Albin totalvägrade pottan så jag satte honom på toalettring och har gjort likadant med Molly och det älskar hon
Jag har pottan stående på golvet i badrummet men Molly använder den inte till nåt mer än att stå i så jag ska skänka den till min syster tänkte jag
Grattis Pussel
Va duktig han är
Om jag är uppmärksam så kan jag upptäcka när Molls ska bajsa och sätta henne på toaletten istället för att hon ska bajsa i blöjan men inget eget initiativ
skittris sol
förhoppningsvis växer han väl ifrån det.
kram
Haha försäkringskassan rockar NOT...
dom är värdelösa.
me hate
Fan det spöregnar här ska dona lite sen ska jag bege mig ner till mitt föråd och göra plats för alla mina tupperware prylar.
Bonusdottern...(kan jag redan kalla henne det??) Iaf min pojkväns dotter fick en egen säng här igår så jag fick snällt bära ut mina plastälsklingar på balkongen i väntan på plats i förådet...
Men lilltjejen har sovit som en tock i sin nya säng
Ett gosedjur fick hon av Albin också så känner hon sig inte hemma nu så vet jag inte vad jag ska göra
Flickor damer tjejer kvinns
Tänk på att om ni bantar ner er så kanske ni inte överlever när vintern kommer
Jag har gett upp det där för längesen ingen idé man tröttnar ju efter några dagar ändå
Bantning är skit
Darling skönheten sitter i betraktarens ögon
Och jag tror att den enda som egentligen ska se dig naken (i mans väg)
Tycker att du är det vackraste som vandrat på denna jord *puss*