Anns krypin skrev 2008-07-08 21:26:37 följande:
Hallå.......Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...
[/citat]
tyvärr är det nog inte många som växer upp med båda...tragiskt tycker jag...
Tania skrev 2008-07-08 21:21:53 följande:
[citat]
Meh... nu får ni inte vara taskiga...
Är det verkligen så bra som alla säger?
Är det VÄRT att åka så långt (6 timmar ca enkel resa)
6 timmar?? det är 3 timmar från mig dit, o hur länge tar det mellan oss? 1-1½ timme?
jag ska dit i höst o handla på mig lite