Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

11 aug verkar poppis

ska mammorna iskolan sen lr???

• Donna69
    madeleine78 skrev 2008-07-08 19:42:07 följande:
    Regnkläder och sånt handlar jag sen när de blir dax till dagis... Just nu har han en regnoverall i blå/neongul ed en stor Laban på! den är för stor.. men de går ändå...
    tänkte med jag väntar med "dagis-kläderna"....
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-08 21:26:37 följande:

Hallå.......Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...
    [/citat]

tyvärr är det nog inte många som växer upp med båda...tragiskt tycker jag...
    Tania skrev 2008-07-08 21:21:53 följande:
    [citat]
    Meh... nu får ni inte vara taskiga...

Är det verkligen så bra som alla säger?

Är det VÄRT att åka så långt (6 timmar ca enkel resa)
    6 timmar?? det är 3 timmar från mig dit, o hur länge tar det mellan oss? 1-1½ timme?
    jag ska dit i höst o handla på mig lite
  • Donna69
    Tania skrev 2008-07-08 22:50:12 följande:
    Och med tanke på hur lång tid det tog att åka till Öckerö hahahah
    asgmen då stannade vi ju lite med....
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-07-08 23:12:01 följande:
    å såg värsta feta korven.. hahahhaaa....
    skojar'u???!!!

shit......FETT den största...ASG

kääärlek maria...alla borde ha en egen med på resor..
  • Donna69
    Tania skrev 2008-07-09 09:14:08 följande:
    Ang alvedon så ger jag också när jag ser att Charlie har ont. Vi brukar inte ge när han har feber om det inte är jättehög feber vilket han aldrig har haft. Men nu har det blivit lite då och då nattetid när han odlar tänder.

Tycker att han ska få en chans att sova och om alvedon gör susen så får han det.
    så gör vi här med...
  • Donna69
    jennsans skrev 2008-07-10 06:51:24 följande:
    vilken priskklass ungefär?? vi fick kläder, badpool, klädhängare + måttstock, bobbycar, pussel, o nån sak från nallens som djur i ett hus man kan trycka på så låter de o så spelar den melodier också (väldigt populär) kommer inte på nåt mer just nu..
    wtf är en bobbycar?? alla verkar ju ha sån.....?? är det nåt som allamåsteha? ASG
  • Donna69

Oj!! många svar så här dags på möra...*asg*
    aaa den där känner jag igen.....

då skajag gå emot strömmen o INTE köpa sån *asg*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2