Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Vos skrev 2008-07-16 08:53:29 följande:
    Ja vi har fint väder men det blåser en del.Tänkte ni komma ut och bada lite eller?Jag kan ju guida er till pärlorna
    jamä ja mä ja mä

ta med mig!!! hallå?! jag då??
    don't leave me!!!

jane? tjohooooo?

*kiknar*
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:01:18 följande:
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    det där slog allt!!!!!!

DET dDÄR kallar jag frieri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:17:25 följande:
    Eller hur!!!
    min lyckodag *kiknar* va att jag drog ur viktor vad han köpt till alla hjärtans dag....hahahaha

"tänkte du fria eller"
    - ja.....
    "gör det nu då"
    -ok

ASG
  • Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-16 14:09:17 följande:

vilket romantiskt frieri!! vi ska ha öppet hus när vi har kalas, för vissa är lediga, vissa jobbar sent, så det blir lättast så. så kan man ha tid till alla gäster också. gör antagligen smörgåstårta och fika och tårta. detta på själva födesledagen för släkten. sen söndagen innan har vi barnkalas för de vi känner med barn. Är ni i stockholm söndag 27 juli är ni välkomna
    då har vi ju med kalas

vi kommer till er en stund så kommer ni till oss sen *asg*
  • Donna69
    Vickyb skrev 2008-07-16 15:30:34 följande:
    jag har kanske fått en LÄGENHET!!! Jag är så glaaaaad!! Får förhoppningsvis reda på det på fredag.. och jag hoppas verkligen att jag får den.. är i ett sådant stort behov av den nu. Jag behöver lite hjälp och stöttning.. jag vet inte alls hur jag kommer att ta det med seperationen.. men nu ser jag bara en ljus sida av den.. Jag vet att jag inte varit så mkt här.. men det är pg av depressionen.. har varken haft lust eller ork..
    wiiiiiiiiiiee GOOD FOR YOU!!!!!

hoppas det blir lyckat!!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-16 21:16:15 följande:

Kikar bara in så här en liten stund, dagen har vart skit men så kan det gå när inte huvvet är på.. Jag är trött å besviken den enda som orkat me mej idag å lyssnat på mitt larv är min systerdotter å min man *L* min morsa hade då 17 inte tid me mej, bara tornespel i hennes huvve å min syrra svara ej på sms, känns bra att va mobbad hahahaha... Jag har städat å städat badrum å övervåning DET känns bra , bra å gno av sej ilska ju *S*
    jag pratade med mams igår. mormor hade minsann pratat med henne o skvallrat om allt. DET hade hon fan tid med??!! *muttrar*
  • Donna69

Lotta

tänker inte kommentera Leias årsdag. *flinar*
    tänk om jag kunde haft så för sessan.........men men, vi får köra röda korset stuket - soppkök, madrasser i vardagsrummet, mariekex o vatten med citron i (

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-17 07:04:53 följande:

Gomorron alla, idag vakna Johanna 4.30 GLÖM det sa jag för mej själv , hon satt å titta runt lite , ställde sej opp å hojta . Då klädde ja på mej en t-shirt å sen la jag henne på min mage av degklumpsvaggning somna hon om å vakna igen 6.45 bra me sfetmage ibland hahaha , men det syntes så väldigt att Johanna var trött..Kaffe snart klart å kokvatten me till gröten..Idag skall ja få hämta mina nya glasögon ASG colabottnar... hahah
    har du gått ner nå än??

fan vicken lyx, både spis, brillor och FAAAAAAAARMOR *mohahahahahahahaha*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-17 07:47:22 följande:

gått ner?? nääää lite dåligt me det, men det kommer det är naturligt ASG.. var sak tar sin tid spis å brillor nödvändigt ont, men farmor??? KUNDE dem inte haft kvar henne oppe i jokkasjewrvi eller vart hon var!!!
    hrm....varför? dom jag känner som hölls med det rasade typ.....fast iofs...kondis... ASG
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-07-16 23:58:04 följande:
    Puh...nu har jag lagt in massor av bilder från Leias båda kalas igår. Om någon är nyfiken så är det bara att kika in lottaplott.bilddagboken.selösenord krävs så säg till om ni inte redan har det.Natti natti
    iofs....tårtorna vart som jag ville så jag tar tillbaka allt klagande. ASG

när ska vi dejta?? aug? sept?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2