• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg

haha

jadu verkar inte bli nån bebis på lääänge!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+4
  • Prinsessan Zelda

jag kommer må skit imorgon!!

var ute och joggade idag, 40 min, och jag har redan ont som fan i benen. det var ca 2 år sen jag sprang sist. kändes jättebra, för jag orkade mer än jag trodde men det kommer göra oooont!!!

behövde bara klaga lite

• mrsbygg

vill oxå ut å röra mig!! och få träningsvärk..

ingen jäkla foglossningsvärk haha..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+4
  • Mammelutten
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-14 21:00:01 följande:
    jag kommer må skit imorgon!!var ute och joggade idag, 40 min, och jag har redan ont som fan i benen. det var ca 2 år sen jag sprang sist. kändes jättebra, för jag orkade mer än jag trodde men det kommer göra oooont!!!behövde bara klaga lite
    Vad hurtigt!
    Själv har jag bara moffat godsaker hela förra veckan o i helgen då vi hade flera firanden av sessan, känner mig som(=är) värsta svullan nu
  • Jessa6
    Donna69 skrev 2008-07-14 19:49:19 följande:
    TVÅ KILO!!!???COME TO MAMA..................................
    MMmmmmumma!!!
  • Halvblod

Phu...andra tårtan klar...nu tar jag en liten paus innan jag gör den tredje.

Varför lägger man alltid ner så mycket jobb och pengar när allting ändå är över på några timmar....jaja, jag gillar kalas och fester som tur är.

• Mum23
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-14 21:00:01 följande:
    jag kommer må skit imorgon!!var ute och joggade idag, 40 min, och jag har redan ont som fan i benen. det var ca 2 år sen jag sprang sist. kändes jättebra, för jag orkade mer än jag trodde men det kommer göra oooont!!!behövde bara klaga lite

Duktig "kicka"!!

Var också iväg och tränade lite på gymmet idag. Såååå skönt! Blir samma sak imorgon.

Måste röra på fläsket nu efter semestern.....

• Vos

Jag ska på ettårs kontroll i morgon
    Var på bvc för två veckor sedan för Robin har problem med magen, då vägde han 11,7 kg
    Längden kommer jag inte ihåg...
    Glömde boken oxå så hon kunde inte skriva upp. Måste komma ihåg den i morgon.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-15 06:33:28 följande:
    Jag ska på ettårs kontroll i morgonVar på bvc för två veckor sedan för Robin har problem med magen, då vägde han 11,7 kgLängden kommer jag inte ihåg...Glömde boken oxå så hon kunde inte skriva upp. Måste komma ihåg den i morgon.
    vi har kontroll nån gång i aug....huga...känns som det va förra veckan hon fick spruta sist...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2