• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    jelikan skrev 2008-07-13 21:25:35 följande:
    Hade ju vart lite coolt om de fyllde år på samma dag.Min bästa vän, hennes döttrar skiljer det 1 år och 1 dag på.
    hehe...njäe.
    vill inte ha ungar på samma datum!

nu kan den få vänta en dag eller två eller nått...
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+3
  • Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-07-13 20:11:29 följande:

den som är nyfiken på att kika!
    ja, supersöt han e, och va kul att han tar sig fram så bra nu.

Väntar på att det ska lossna för Isabel. Hon har ju gått längs möbler och annat jättelänge. Och hon tar ju några få steg själv, men det tar ju den tid det tar. för vissa lossnar det på en gång för andra tar det längre...
  • jennsans

jelikan: grattis till tore =) så söt han var på filmen =) härligt läte med!
    så roligt när det lossnar.. gjorde det för A med.. från att tagit 2 steg 2 dagar innan till att gå flera varv i vardagsrummet hehe

A kan gå själv i skor ute på gräsmattan nu med visade han idag!

Grattis till Linus!

• Mum23
    jelikan skrev 2008-07-13 21:25:35 följande:
    Hade ju vart lite coolt om de fyllde år på samma dag.Min bästa vän, hennes döttrar skiljer det 1 år och 1 dag på.
    ´Har en kompis som fick dotter nr 2 för ett par veckor sen och det blev mitt i prick på dotter nr 1:s födelsedag. Lite coolt är det allt.Flört Jag menar, man har 364 andra dagar att pricka!!!
  • Jessa6
    jelikan skrev 2008-07-13 20:11:29 följande:

den som är nyfiken på att kika!
    Så söt han är och lycklig som bara den, det är så härligt när de börjar gå, Elias är mycket gladare nu när han går och jag med för den delen som slipper jaga och ta emot honom när han ramlade. Slippa att trösta varje gång han slog sig....
  • Donna69
    nasse01 skrev 2008-07-13 21:15:39 följande:
    I dag fyller vår Linus 1 år! Vi hade kalas igår för han. Jobbigt med sommarbarn många är på semester och ínte kan komma och fira han. Men men jag tycker de får skylla sig själva, jag kommer inte ha kalas flera gånger om varje år bara för det! Han har fått traktorer och kossor och lite kläder och en motorcykel från Biltema. Han älskar traktorer och kossor... Muuu är är ett bra ord tycker han. Han har nog drabbats av "galna kosjukan" :)
    grattis!
    jo, de där motorcyklarna ses fan överallt. *asg*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2