Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

jennsans skrev 2008-06-05 14:23:42 följande:
    antagligen jag då jag ens kommenterar detta
    Ja, bland annat, och jag, och mammab och alla som håller på.

Kanske vore bra om man kunde få fråga en fråga utan att folk som inte brukar vara här plötsligt kommer in och pikar ens fråga...
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-06-05 14:34:48 följande:
    jisses...har inte börjat bråka?och vadå se en öppning?beckah snälla ge dig. sitter och läser här titt som tätt för jag vill följa folk som man snackat med sen 1 år tillbaka.och jag skrivit här flera ggr, så jag "hoppar" inte bara in för att starta någonting..Men tydligen är man inte välkommen här av TS...
    Jo du är välkommen men inte dina pikar

Varför bara göra ett otrevligt inhopp med en pik? Ska du vara med så kan du ju vara MED

Svara på frågeformuläret tex, lägga till dig i listtråden 8okej den har gått ut nu men...) och sådant... inte hoppa in enbart för att kunna skriva en pik om mitt inlägg.
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 15:18:20 följande:
    beckah; det va nog inte menat som en pik.. tror jag. alltså mammab svarade ironiskt på mina inlägg om Inez... lite ironi är väl inte samma sak som en pik å hej å hå?
    Nej det kan ju vara jag som misstolkar såklart men inte så konstigt när det haglade tätt med pikar i andra tråden hela tiden. Svårt för mig att se att hon skulle skriva något som skulle kunna vara en pik mot mig utan att det var meningen, att det var menat på ett annat sätt men går att misstolka.
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-06-05 15:45:08 följande:
    jag svara som sagt på lindisens inlägg, va henne jag citera! men lika bra ja håller mig härifrån för tydligen allt jag skriver oavsett om det är någon annan jag tom citerar så är det menat som pikar till dig beckah...
    Saken var ju att du svarade på det enbart för att just jag hade skrivit och frågat om att låta skrika...

Kan ju inte veta till 100 att du hade DET i tanken men det är ju lätt att tro med tanke på att det var precis så här trafsen i den andra tråden gick till. Du coh några till låtsades skriva om annat fast det egentligen var menat som pikar mot mig för att reta upp mig och få mig att framstå som bråkig. Konstigt då att det varit lugnt och fint här i tråden i 3 månader.

Du är välkommen här men försök låta bli att pika mina inlägg tack. Gör som alla andra. Svara på frågor, berätta vad Sam gör, Skriv om bebisen i magen, klaga på vädret (skoja bara det FÅR du inte hahaha) eller något annat sånt. Precis som alla andra.

Inte vägra skriva och så när du ser att jag ifrågasatt något gå in och pika det.
  • Beckah82

JAJA ANYWAY!!!!!

Badväder idag ju. Alvin har badat iaf hehe så bilddagboken är fylld nu med nytt från idag

Bläää boerde städa men det är för varmt.

• Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 15:53:08 följande:
    men man måste väl få svara till varandra? sedan om du tolkar det som pikar eller ej beckah kan väl få stå för dig? ALLT är inte pikar till dig dax att inse det kanske?
    Ja jag vet. jag är jordens mest egocentriska person som ens kan TRO att det möjligtvis kanske är en pik mot mig när den person på FL som avskyr mig mest går in i en tråd hon inte brukar vara i och plötsligt skriver något som går att ta som en pik.

Naturligtvis är det bara jag som är töntigt paranoid.

Så, bra, då är vi överens. Jag är sjuk, punkt slut.'

Nu lämnar vi den biten och pratar om sol och bad...och middagstips till Beckah
  • Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-05 15:53:45 följande:
    nu har jag blåst upp sessans pool, badpremiär i em
    Spännande för Sessan
  • Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    Majskolvar och kyckling
  • Beckah82

Blev potatis fisk och kall sås här iaf.

Föressten, Alvin "fyller" 11 månader idag. Sjuuukt fort tiden går! En ynka månad kvar till födelsedagen!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2