Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

aha.....på så vis.
    har ingen aningom hur man gör...typiskt.....

• Donna69

wiiiiiieee

viktor kom nyss hem med en moppe!!!
    såååå söt.

billig variant men det duger åt oss iaf!!! (mest viktor dock)

• Donna69
    misan84 skrev 2008-06-08 17:56:59 följande:
    ingen aning heller men tycker också ni ska parta med någon om ni känner er oroliga!! Kram
    förlåt men det lät såååå kul.......parta......*fniss*
  • Donna69

fasen.....jag ska nog skriva om frågegrejset...*letar*

• Donna69
    Tania skrev 2008-06-09 10:00:11 följande:
    jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...
    *muttrar*
    jaha??!!! so?? ja åk du....jag ska starta 48888 hemliga trådar medans du är borta....nej du kommer inte va saknad....

taaaaniaaaaaaaa
    stanna hemma!!!!!!!! snälla....?
  • Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 14:25:49 följande:
    *lol*du är ju bara för rolig! behöver läsa lite skojsiga saker nu som muntrar upp mig, får inte bort det j-a kaklet! måste tydligen ha nå bättre verktyg, suck!
    öööhhh.....hammare??? *asg*
  • Donna69

shiiiiiit va det blåser!!
    nästan så man får stå-fräs ju...=/

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 14:57:39 följande:
    vaddå hammare??? haha, jodå, men det vill ig inte, kaklet sitter där det sitter!!! *suck* måste till med något riktigt hårt, haha (hårt)
    hammare + ett riktigt vredesutbrott = fix o klart
  • Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 15:04:45 följande:
    kom hit å va riktigt förbannad då!!!!!!! snart blir jag det på riktigt faktiskt, lossnar ju bara små flisor av det....
    inga problem...*laddar*
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-09 23:10:34 följande:
    Hej hej.Har varit borta från datorn ett tag och njutit av solen och fotbollen som äntligen har satt igång.Kommer nog inte att vara så aktiv här mer på ett tag iaf...har varken tid eller intresse längre, sorry.Har ögat igenom allt jag har missat men väljer att inte kommentera något.Idag skulle Leia fått vaccination (tbc) men sköterskan tyckte att vi skulle vänta till hösten eftersom dom inte får bada på ett par månader (i värsta fall)...så vi valde att gå hem igen istället för att förstöra sommaren.Här hemma är allt bra, Leia har äntligen börjat gå idag igen efter att hon slutade gå för några veckor sedan då hon hade feber och var förkyld, så nu hoppas vi att det lossnar ordentligt igen.
    mäh.....hallå.....jag vill ju läsa om leia....om er...
    du kan ju inte bara lägga ner.... :'(
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2