Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Milla med killar skrev 2008-06-23 09:01:36 följande:

Gomorgon på er!Här regnar det inte än. Ska ut och springa en sväng och sen får det gärna regna. Hannes är på agis denna vecka med sen är han hemma till i mitten av augusti. Mina stora killar har sommarlov så här hemma är det många många killa ibland. typ 7 varje dag Idag när jag vaknade hade jag fått mens..min första rena chocken!Kram kram
    här regnade det tidigt imorse....nu är det bara molningt....såååå skönt!!!!!
  • Donna69

idag fick sessan sin första 1 års-present....
    liiite scary - ja....LILL-snuttan lixom

• Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-24 09:24:03 följande:
    Vi har Folkdam mest eftersom vi har alla andra försäkringar och långtidssparanden där.Men just Trygg Hansa har jag hört mycket negativt om framför allt från fräldrar som har haft barn som tragiskt nog har varit mycket mycket sjuka i canser...i sånnna fall är inte Trygg Hansa så bra som dom vill få en att tro tydligen.
    vi har med folksam....
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-06-24 09:53:45 följande:
    Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?
    vi har allt samlat hos folksam....blir lite billigare på en del då...helt ok!!!
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-06-24 10:10:16 följande:
    Jag var på Bio i går "Sex and the city" I love den serien!!! Och filmen var kanon. lite lipig och mycket skratt, Samantha Jones är ju super!!Ang försäkringar har vi Trygg&Hansa, är genom mitt fack, lite billigare då, annars kan de vara rätt dyra men vi är nöjda.
    åååhh bio....
    det ska jag /vill jag gå på snart...är 2 supermega filmer jag vill se ju!
    och hur ofta går man på bio? *fniss*
  • Donna69

va fasen köper man i doppresent??
    nåt kul.....nyttigt...användbart.....

fick en inbjudan idag.

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:34:55 följande:

Ett dop till??? wooow *S* svårt me dop presenter
    ja till dom blir det svårt...har precis noll fantasi.....
  • Donna69

mätbräda står redan på förslagslistan...billigt o bra...

• Donna69

småbodar finns det allt men inget som intresserar.

• Donna69

*o änderna på rad dom går hurra hurraaaaaa*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2