• Jessys

... Född: Juli 2007 ... 2

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:08:51 följande:

kikar in lite snabbt. jag och en kompis har varit och klippt och färgat oss på Björn Axen, sen gick vi ut och åt på restaurang. helt utan barn och gubbar, så jäkla mysigt behövdes då jag haft två skittråkiga dagar hemma, med griniga ungar osv.nu ska jag nanna, go natt!
    Oj va mysigt. blev du nöjd me håret ?
    " av mina kompisar ha gått på den skolan
  • Jessys

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:13:50 följande:

det är min "styvsyster" som jobbar på Björn Axen, och man kan inte bli annat än nöjd Kan tillägga att jag inte betalar fullpris
    nä då förstår ja Härligt med sånt!
    Jag skulle oxå vilja fixa mitt håår.. men orkar inte lägga it pengar på färg nu på sommaren. mitt hår bleks alltid aplätt ..
  • Jessys

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:20:15 följande:

jo. men jag måste täcka mina "naturliga slingor"
    Hihi. på det viset jag har ännu inte fått några "naturliga slingor" Men dom ligger nog och lurar runt hörnet. mamma fick sina vid 24 års ålder. såå 2 år kvar då..

nej nu ska jag hopp i säng o hoppas på sovmorgon imorn

Gonatt flickor!
  • Jessys
    mrsbygg skrev 2008-07-26 20:29:02 följande:
    har setat å ammat i 4h timmar sträck nu...känns som mina bröstvårtor ska trilla av men Tom är fortfarande inte nöjd...visst d är varmt och han är säkert törstig men FYRA TIMMAR...suck
    så hade jag det i typ 8 månader. förjäkligt men va gör man inte för sina barn
  • Jessys

kikar in från jobbet.. puuh. bara 45 min kvar att jobba sen får jag åka hem o soooooovaa

Underbart!

Anns>: Jobbigt med morgonpigga barn.. du får ge igen sen när hon är 15

• Jessys

så. nu e jag hemma. aaah. sonen o sambon sover ÄNNU varför sover Charlie aldrig så här länge när jag är ledig.. grr..

nu ska jag väck dem så ja får sova i lugn o ro.

natti girls...

• Jessys
    JoNaLi skrev 2008-08-06 20:06:44 följande:
    Så roligt att det är fler från tråden som försöker!
    ja jag är ju redan gravid igen v14 nu redan

hoppas det går vägen för er som försöker!!
  • Jessys

H e l e n a skrev 2008-08-06 21:25:35 följande:

Wow, andra trimestern redan (eller väldigt nära)!
    japp, preciiis Bara lite mera än hälften kvar då
    men troor tiden går snabbare nu än med första barnet. nu hålls man ju underhållen dagarna i ända ac Charlie
  • Jessys

Tack för alla grattisar Vi har inte ännu berättat för vänner o bekanta. endast för familjerna..

så skönt att berätta här åt er jag har såå svårt att knipa

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2