Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

jennsans skrev 2008-07-18 11:00:23 följande:
    glömde säga grattis i förskott till alla som fyller år/ska fyllaår här framöver med =)
    tar åt mig DIREKT!!!!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 22:28:44 följande:

åååååå så sött men du Tiger är vällan grymt oxå *S* Jag bestämde Johanna redan innan å faktiskt trodde vi att bulan skulle bli en grabb *ASG* så William var ett val där..
    hur går det med groggarna??? tömda glas eller? mohahahaha
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-19 07:41:41 följande:
    HAr du aldrig varit på bästkustenDå är det nog på tidenRobin fyller ett år på torsdag den 24:e.Så på onsdag blir det fix med kalas eller ja vi ska bara ha öppet hus, men det kommer nog en hel del folk och grattar. Gubben jobbar sent så han är bara hemma till 13 sen får jag fixa själv....Men jag är ganska van vid det om man säger så
    öppet hus.....hrm
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-19 06:51:36 följande:
    Ja min gubbe sover oxå...HAr provat att låta mig sova och att han går upp när han är ledig. Men han vart ju så jävla trött och seg heeeeela dagen (vojne vojne) och Robin bara gnällde efter mamma konstant så jag gick upp en timme efter dom.Få prova igen om ett tag men inte denna helgen iaf....Aha dop dags ja, spännandeSjälv ska jag in till Gbg idag med familjen och leta efter present till Robin.
    glöm inte o berätta vad du köpt så jag kan köpa likadant o lite mer därtill för o va bättre än DIIIIIIG

mohahahahahahaha
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-19 08:29:43 följande:
    Godmorgon....zzzzzz!!!!Hade gärna stannat i sängen men min klängapa ville gå upp.
    morrn morrn!!! =)

väderleksrapport tack
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-07-19 09:06:44 följande:
    Godmorgon Städ idag..... åååå eventuellt lite partaj till kvällen yey!
    partaj!!?? asg
    fick du upp sugen efter sist?
  • Donna69

ska nog fasen ta nå go dricka jag med ikväll iom att alla andra ska det *mohahahahahahaha*

• Donna69

bläääääääääääääääääääääääää

eller ja, gomorgon

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-24 17:11:56 följande:

Jag vill oxå spana på halvnakna byggkarlar!!! *drägglar*
    asg
    du får ju huset fullt snart......*mohahahahahaha*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2