• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a

Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi.
    Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:
    Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi. Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken
    Låter superskoj
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-27 12:19:10 följande:
    Låter superskoj
    Oh yes
  • Halvblod

H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:

Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi. Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken
    Maiden hoppar jag gärna över för dom har jag redan sett 2gånger mot min vilja (gillar verkligen inte!) men en öl i solen så en stor konsert är aldrig någonsin fel. Själv fick jag nöja mig med Bob hund mitt i natten med 20-30000 i publiken, inte alls lika mysigt men bättre musik iaf
  • H  e  l  e  n  a
    Halvblod skrev 2008-07-27 12:46:15 följande:
    H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:Maiden hoppar jag gärna över för dom har jag redan sett 2gånger mot min vilja (gillar verkligen inte!) men en öl i solen så en stor konsert är aldrig någonsin fel. Själv fick jag nöja mig med Bob hund mitt i natten med 20-30000 i publiken, inte alls lika mysigt men bättre musik iaf
    Hehe, är inget die hard-fan jag heller (många låtar är aaaalldeles för långa) men kul som "happening" och vissa låtar är grymma även om musiken jag lyssnar på om dagarna ligge rlångt därifrån för det mesta

Bob Hund har ju gjort en del bra och är framför allt suveräna live
  • jelikas

Här bankas och lever det för fullt. Vi håller på att byta tak och reparera lite skador som blivit då de fuskades när huset byggdes med att lägga taket så de har läkt in lite granna.
    Sambon stampade på en spik igår som gick rakt ut ur taket. Någon har spikat upp någon skit på vinden och rakt ut så han gör inte mycket nytta där uppe utan håller isg mest på marken. Min far och min tvillingssysters kille är så snälla och fixar och hjälper oss med taket.

• mrsbygg

hua hemma efter en hel dag på bad!

hände nå läskigt innan vi skulle åka hem, jag fick super ont i magen och allt bidde svart framför ögonen och jag blev helt snurrig...höll på svimma av men hann sätta mig ner själv.
    sen rätt som det är känner jag hur det bara forsar blod ur mig. och jag blöder igenom binda och brallor. helt sjukt. pinsamt oxå för jag hade inge ombyte...

men jag fattar inte aldrig blödigt så hr mycket med varken saga eller sam.
    samma sak på bb, då blödde jag igenom den där jätte blöjan och hela sängen!!
    men nääää det var normalt tydligen samma sak när det kom ut blodklumpar lika stora som äpplen...helt normalt?
    tycker inte jag iaf....

nu blöder jag jätte konstigt. men får hoppas det går över snart för det är verkligen inge roligt...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 17:36:04 följande:
    hua hemma efter en hel dag på bad! hände nå läskigt innan vi skulle åka hem, jag fick super ont i magen och allt bidde svart framför ögonen och jag blev helt snurrig...höll på svimma av men hann sätta mig ner själv.sen rätt som det är känner jag hur det bara forsar blod ur mig. och jag blöder igenom binda och brallor. helt sjukt. pinsamt oxå för jag hade inge ombyte...men jag fattar inte aldrig blödigt så hr mycket med varken saga eller sam.samma sak på bb, då blödde jag igenom den där jätte blöjan och hela sängen!!men nääää det var normalt tydligen samma sak när det kom ut blodklumpar lika stora som äpplen...helt normalt?tycker inte jag iaf....nu blöder jag jätte konstigt. men får hoppas det går över snart för det är verkligen inge roligt...
    Oj nej jag tycker inte heller det låter riktigt som det ska... har du ringt och frågat?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2