• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-07-27 17:39:29 följande:
    Oj nej jag tycker inte heller det låter riktigt som det ska... har du ringt och frågat?
    nej inte ringt, men då uppe på bb var det tydligen normalt att blöda så mycket..
    men jag fattar inte, tycker inte alls d verkar okej...

och ibland blöder jag ingenting på en hel dag sen rätt som det är bara forsar det ur mig!
    som igår blödde jag ingenting i princip, sen tills på em då det blev sådär...
    jätte skummt...men jag får ringa typ bm eller nått i veckan...
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 17:44:45 följande:
    nej inte ringt, men då uppe på bb var det tydligen normalt att blöda så mycket..men jag fattar inte, tycker inte alls d verkar okej...och ibland blöder jag ingenting på en hel dag sen rätt som det är bara forsar det ur mig!som igår blödde jag ingenting i princip, sen tills på em då det blev sådär...jätte skummt...men jag får ringa typ bm eller nått i veckan...
    Jo fast uppe på BB är det en sak, så där första dygnen men nu fortfarande efter en dryg vecka låter det lite mycket om det forsar och klumpar i den sajsen låter ju knas.
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-07-27 18:00:02 följande:
    Jo fast uppe på BB är det en sak, så där första dygnen men nu fortfarande efter en dryg vecka låter det lite mycket om det forsar och klumpar i den sajsen låter ju knas.
    ne jag har inga klumpar nu, utan det var på bb...
    men jag blöder massor...
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 18:12:22 följande:
    ne jag har inga klumpar nu, utan det var på bb...men jag blöder massor...
    När jag blödde mycket (och då inte ens så mycket som du beskriver) så fick jag göra ett vul och sen fick jag tabletter som skulle skynda på ihopdragningn och sånt. OBS! De tabletterna drar ner mjölkproduktionen till nästan noll i några dagar.
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-07-27 18:12:22 följande:
    ne jag har inga klumpar nu, utan det var på bb...men jag blöder massor...
    Blir så om man fött många barn. Livmoderna är slappare och tröttare.. Jag fick med mkt koagler stora racakare..
  • Lindisen81

idag har vi varit på kalas hos Prinsessan Zelda´s lilla söta Isabel. trevligt och massa gott fina =) sooolen har varit framme hela dagen idag med. nu har inez köpgalna mormor köpt solskyddsdräkt till inez att ha på stranden! bra att ha då hon har förvandlats från en badkruka till en liten säl i vatten =) och vi är ju ute typ hela tiden på stranden i stark sol.. kanske inte det bästa men va sjutton kan ju inte va inne hela dagarna (längtar till den svala mysiga hösten!)

mammab; hoppas avslaget snart försvinner, inge kul sånt där.

• Prinsessan Zelda

ja, en väldigt bra dag idag. Lindisen + gubbe, Inez, LIndaLennart och Vilda var på Isabels barnkalas. var ute hela tiden, vilken tur man storstädat inomhus

Isabel fyller på tisdag men vi hade barnkalas idag. ska ha släkt kalas på tisdag.

• Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-27 21:06:14 följande:

ja, en väldigt bra dag idag. Lindisen + gubbe, Inez, LIndaLennart och Vilda var på Isabels barnkalas. var ute hela tiden, vilken tur man storstädat inomhus Isabel fyller på tisdag men vi hade barnkalas idag. ska ha släkt kalas på tisdag.
    så många härliga å fina bilder från kalaset!!!
  • Mum23

Tack för alla goá grattis!
    Jag tror Mellisen har haft en rolig men intensiv dag.Glad
    Han var helt slut nu och somnade precis i mitt knä nu när jag satte mig här.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2