... Född: Juli 2007 ... 2
Men guuud jag har inte satt på någe kaffe juh!!! atgt ni inget sa då?? vavavava, här sitter man nu å måste resa sej opp igen *asg*
Men guuud jag har inte satt på någe kaffe juh!!! atgt ni inget sa då?? vavavava, här sitter man nu å måste resa sej opp igen *asg*
mörrn Elin.... garva inte utan ta lite kaffe nu, det är typ klart nu.....
sitter nu å ser ut på grå grå grå å blött *L* Känns skönt att det blöta å de grå kom idag *L*
nu när ja ändå sitter å glor så ser jag foder automaten te fåglar vafall????? den är kvar ute på räcket!!!!!
De va då egendomligt, antingen är ja blind å den igentligen inte är där eller så har gobben inte tatt ner den *grrrrrrr* jajaja då spar han tid nu till hösten då de matas igen birden..
mumlar??? ahaaa äre de ja gör... ja inte så jäkla många å snack me på mörra ju.. hahaha...
mumlar mumlar asg... *lipar*
hjohohohhooooo är ni vakna nuuu?? *L* woooow KUL
Hur mår ni alla idag då??
johanna har inte somnat än *suck* vart vaken sen strax innan halv sex...nåja får se hur länge hon orkar
Min lilla johanna har börjat ändra sej i sitt sovande, idag somna hon inte förrän efter 12.20 då hade hon ätit mat, & vart vaken sen 05.30.... vissa dagar sover hon mer men oftast 1,5 tim förmiddag å eftermiddag 1,5-2 tim allt som oftast..
Hoppas mer på att hon bara vill snart sova en gång per dag å det är efter maten..skulle underlätta mycket *L* mer tid me henne vaken , suck för min man skall nu ha hand om henne fom på Måndag kl 14.00 OM det inte blir att han är hos sin MAMMA *grr* vill ju att han skall uppfostra henne me sina värderingar å inte bara hon sen... nåja det var mest bara svammel nu...