Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Men guuud jag har inte satt på någe kaffe juh!!! atgt ni inget sa då?? vavavava, här sitter man nu å måste resa sej opp igen *asg*

• Anns krypin

mörrn Elin.... garva inte utan ta lite kaffe nu, det är typ klart nu.....

• Anns krypin

sitter nu å ser ut på grå grå grå å blött *L* Känns skönt att det blöta å de grå kom idag *L*

nu när ja ändå sitter å glor så ser jag foder automaten te fåglar vafall????? den är kvar ute på räcket!!!!!

De va då egendomligt, antingen är ja blind å den igentligen inte är där eller så har gobben inte tatt ner den *grrrrrrr* jajaja då spar han tid nu till hösten då de matas igen birden..

• Anns krypin

mumlar??? ahaaa äre de ja gör... ja inte så jäkla många å snack me på mörra ju.. hahaha...

mumlar mumlar asg... *lipar*

• Anns krypin

hjohohohhooooo är ni vakna nuuu?? *L* woooow KUL

Hur mår ni alla idag då??

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-02 09:34:49 följande:
    Jag mår bra, Alvin med Kaffet är gott och vädret är regnigt Behöver städa och ska försöka ta tag i det idag.
    städa?? hmmm måste ja me.. skall göra det liiite senare *S* kaffe är gott näre regnar med *S*
  • Anns krypin

johanna har inte somnat än *suck* vart vaken sen strax innan halv sex...nåja får se hur länge hon orkar

• Anns krypin

Min lilla johanna har börjat ändra sej i sitt sovande, idag somna hon inte förrän efter 12.20 då hade hon ätit mat, & vart vaken sen 05.30.... vissa dagar sover hon mer men oftast 1,5 tim förmiddag å eftermiddag 1,5-2 tim allt som oftast..

Hoppas mer på att hon bara vill snart sova en gång per dag å det är efter maten..skulle underlätta mycket *L* mer tid me henne vaken , suck för min man skall nu ha hand om henne fom på Måndag kl 14.00 OM det inte blir att han är hos sin MAMMA *grr* vill ju att han skall uppfostra henne me sina värderingar å inte bara hon sen... nåja det var mest bara svammel nu...

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-08-02 12:49:15 följande:
    så nu har lillkillen åkt iväg med svärmor o hennes karl.. han ska sova där inatt.. dels träning inför senare o så ska jag o sambon gå på bröllopsfest ikväll.. ska bli kul men mitt mammahjärta är trasigt.. blääää!
    du är duktig du vännen, jag mitt egon har inte låtit farmor ha henne en natt än...
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-08-02 14:12:21 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 13:28:34 följande:
    hade det inte varit för 3 mils avstånd hade jag nog hämtat hem honom jag = EGO! ruskigt tyst här hemma dock..
    min svärmor bor bara några kilometer här ifrån *S* usch kan inte tänka mej den tystnaden
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2