Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-08-07 19:41:18 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-07 19:36:41 följande:
    hihi, klart hon oxå vill läsa mc tidningar ju!
    ler, jodu . Men guben tycker att hon läser dem brutalt..asg
  • Anns krypin

Godmorgon.....Ännu en regnigdag kaffet är klart å koklt vatten me..morgon snus inne å jag mår väl bra fick sova till 6.40 idag ju hahaha

• Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-08-08 07:19:26 följande:
    f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n Josef fick ju sin tredje medicin mot sin astmahosta för ca 5 veckor sedan och har sen dess inte hostat, dessutom vart frisk.NU börja han ju krupphosta för nåra dar sen, men igårkväll tilltog hans vanliga astmahosta och han har hostat nonstop i ett 3timmarspass inatt!Jag är sååååååååå less på den här hostan så det finns inte.
    Nämen fyyyy
  • Anns krypin

Käre värld, jag börjar bli kaffe ful...............................

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-08 08:28:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-08 08:26:28 följande:
    kaffeful??? eller kaffefull? *fniss*jag ska strax sätta på en kanna till....va extra gott idag när det regnar sådant...varför blir man så fikasugen när det är dåligt väder?
    ha ha kaffefull?? njaeee JOOOO de me men jag dricker inte nån sump så jag blir fuuuuuuuul asg

du är född fikasugen Mohahahahaha
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-08 08:30:49 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-08 08:29:38 följande:
    mohahahahaha......släkten är värst puss
    ha ha ha ha ha.... jaaa visst är den
  • Anns krypin

Va jag blir trött på regn regn regn!!!! SLUTA regan NÅN jääääääkla gång!!!! Suck...går till TV rum å glor barn tv me johanna!!! hejrååååååååååååååååååååååå

• Anns krypin

regn regn regn!!!! blir snart riktig leeeeeeeeeeeeeeeeeeeee på allt regn!!!!

• Anns krypin

Ni tjejer är rena kändisarna *L* weeeeiieeeeeeeeeee

• Anns krypin

Gomorron på er, och ni sover?? kan tänka mej att nån av er gosar me era knoddar *L* min knodd gosar me en macka just nu *S*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2