Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Vos skrev 2008-08-05 08:01:00 följande:
    GodmorgonMora Träsk?????Finns dom kvar ännu, dom var ju populära när jag var litenCoolt
    Ja dem finns kvar *L* digga dem me när ja var liten *S* nu skall jag truga på min dotter det hela, men de regnar juuuu..
  • Anns krypin

Hello tjejer, ställer termos me kaffe å vatten är kokt...Jag börjar jobba halv åtta slutar halv två , det får duga.. Första dagen på Jobbet var i Måndags, jobba kväll å gubben fixa me Johanna själv första gången.. Halv fyra till halv sex var han hemma hos sin mamma å pappa *ASG* jisses... plutt behövde mamma hehhehee... Idag skall han Johanna igen å det går ju bra, han greja å lägga henne förut utan å gjort det innan så detta är väl en baggis, bara jag som skall till baks till jobbet där ja inte riktigt trivs... nåja.. får ge det nån vecka till innan jag gnäller halsen ur led..

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-06 07:03:04 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-06 06:12:16 följande:
    wtf?? skulle du inte va ledig till fredag??
    nope, jobbar imorrn me... sen fredag , lördag , söndag & Måndag l,edig
  • Anns krypin

Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu

• Anns krypin

H e l e n a skrev 2008-08-06 20:49:31 följande:

Jobbigt när det blir sådär
    Men jaaaa Fyyyyyyy, då kan man undra samtidigt om man är för hård å inte låter henne va vaken en stund till??? Men jag har fått för mej att va konsekvent i vissa saker å då gäller sovtiden det me , kan ja ha fel?? kan ja har gjort på ett annat sätt???
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-06 21:34:14 följande:
    Kanske törstig?
    hon hade druckit välling & vatten
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-06 22:28:03 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:
    men åååhhh!!!!! hoppas det bara va ikväll....=(
    Det hoppas ja me , inget kul vare sej för henne eller oss. Men ny dag nya chanser..
  • Anns krypin

johanna sover mellan 19.30 - 05.30 OFTAST men igår vart det 20.00 - 05.00 *SUCK* igår sov hon bara lite mer än 1 timme å idag har honb sovit på förmiddagen 1 timme å just nu sover hon , somna vid strax efter 14.00

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-08-07 19:27:36 följande:
    fan va arg jag blir på sjukvården!De prioriterade ju inte direkt Inez... de blev hemskickade utan ens en koll på tempen! de sa att de kan ringa vårdcentralen kl 8 imorn om det är sämre.....
    riktigt dåligt av sjukvården!!!! Blir så arg!!!!!!

Kan förstå din oro kära du å jag hoppas verkligen att det ordnar sig för er.. En jätte kram till er alla.. Å mega kramis till Inez från Johanna som just nu retar pappa så det enda jag hör ajaj å ajaj, tror hon bråkar me han mc tidning *hoppas*
  • Anns krypin
    skruttan35 skrev 2008-08-07 19:34:08 följande:
    Jessys - GRATTIS !!Jessa6 - Vad skoj att ni oxå snart ska sätta igång med syskon. Beckah - Snygga kläder du köpt i ullared. Gillade den rosa randriga klänningen. Jag köpte likadana jeans som du när jag var där sist. Du hade skrivit att regnkläderna var stora hur stora är de på alvin ?? Han är ju större än william och vi har tänkt att köpa med nu i september kan ju va bra att veta vilken storlek man behöver köpa.Anns Krypin - Oj, vad tidigt ditt barn är uppe !!!
    tidigt??? ASG.. jaaaaaaaaaaaaaa jag har försökt me alla medel å få henne att sova längre men hennes klocka i kroppen säger opp me dej.. har försökt hålla henne längre oppe på kvällen , å även va ute mycket ( om man nu kan vara mer ute än vi är just nu) *L* ibland kan hon chocka en att sova till 6.40 å då äre rena sovmorgonen
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2