Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Kaffe kaffe kaffe, det är nog det bästa på morgonen....saknar sommaren ack den va varm stundvis hahaha....

bip

• Anns krypin

ja bip!!! hahaha

nu är frukost avklarad!! gröt å lite mjölk.. sen fick vi oss lite youghurt me manna MMMMMM å en smörgås weeeieeee.. nu väntas den stora rööööööd i fejan syndromet hahaha

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-09 06:54:20 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-09 06:52:09 följande:
    herregud va hon äter!!!! "röd i fejjan-syndromet" HAHAHAHAHAHAHAHAHAdu är guld
    hahaha jaa hon äter bra just nu å det är kul...manna har jag för att om inte deb andra gröten funkar så bra så har vi mannan som trumf *S*

men du vet jue hur jävla röööd i trynet ungen blir *ASG* å då är hon inte ens hård i magen *L*
  • Anns krypin

röd i fejjan-syndromet avklarat hahaha om man inte ser barnet så kan man banne mej höra det hahaha... just nu kryper hon runt å runt, köket finrum, vardagsrum ååå hallen!! vaddå lätt road?? haha

• Anns krypin

elin?? were is maj kaffe??? loockie kokkie... hohohooo

aaaaaaaaaaaaaaahh!!! there is är ån the bord next 2 datorn... jäla glasögon , dem är nog banne mej från buttrix hhahahaha eller biltema

• Anns krypin

skrattar så jag döööör, nu sitter Johanna på golvet i köket å å slår i golvet å säger bamm!! hahaha , snacka om att barn kan härmas.. måste ha vart en lyckträff det... har inte hört henne säga bamm förut...

• Anns krypin

Näää skuttar ut , nu äre jojos cirkus weeeeiiieeeee på playhouse kanalen... byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-09 07:10:50 följande:
    du får gärna ta mitt...smakar skiiiiiitkom för fan inte o påstå att ni handlar på biltema???mohahahahahaha
    glasögon på biltema??? nääää skulle inte tro det *asg* n'äääää

andra grejer från biltema?? näää va är biltema för nått?? hahaha
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-08-09 08:09:49 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-09 08:05:16 följande:
    heter juh hemtema
    skrattar gott
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-09 09:27:12 följande:
    Biltema är bra ju
    ddet finns massor av bra, men jag gillar inte biltema för min gubbe skall alltid dit å sen när jag säger IKEA får han allergi å säger att där äre bara skit å du köper bara en massa onödigt!! ASG som inte han gör det på biltema, å vaddå onödigt på IKEA husmödrarnas guldgruva juuu..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2