• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

skrattar så jag döööör, nu sitter Johanna på golvet i köket å å slår i golvet å säger bamm!! hahaha , snacka om att barn kan härmas.. måste ha vart en lyckträff det... har inte hört henne säga bamm förut...

• Anns krypin

Näää skuttar ut , nu äre jojos cirkus weeeeiiieeeee på playhouse kanalen... byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Donna69

du får gärna ta mitt...smakar skiiiiiit

kom för fan inte o påstå att ni handlar på biltema???
    mohahahahahaha

• solstraalen

Min stackars Josef var alldeles berusad igår!

Han måste åkt på lite biverkningar av medicinen, efter nåra timmar började han nämligen vingla omkring hur mkt som helst här hemma å kunde knappt ens sitta still. Då var han ynklig måste jag säga..
    Vart iaf bättre frammåt kvällen.
    Gav en svag dos igår å efter prat med läkaren igen så sa han att ja skulle ta maxdosen istället eftersom han fortsatte hosta så mkt efter första omgången.
    Så den fick han till kvällen igår, så får se hur han mår idag sen när han får en dos på förmiddagen.

Hoppas han slipper bli alldeles yr idag oxå. Har iaf hostat lite mindre inatt även om det vart vääldigt mkt.

På tal om sjukor, Sagas astma har vi märkt av mkt igår,hon hade tydligt jobbigt att andas. Verkar som att hennes astma försämrats :( ( hon har förkylningsastma i fort av jobbigt å andas ), för förra gången hon va dålig märkte vi oxå av de. Tidigare året vid alla sjukor har vi bara märkt de litegrann ibland.

Blä för astma!

FAst tur att Josef inte har andningsproblem med sin astma iaf.. tänk om de hade vart de istället för hostan.. Då han han nog legat på sjukhus.. Just nu går han ju på 4 mediciner pga hostan..

Nu vill jag ha friska barn! Give it 2 me

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-09 07:10:50 följande:
    du får gärna ta mitt...smakar skiiiiiitkom för fan inte o påstå att ni handlar på biltema???mohahahahahaha
    glasögon på biltema??? nääää skulle inte tro det *asg* n'äääää

andra grejer från biltema?? näää va är biltema för nått?? hahaha
  • jennsans

morrn morrn..
    sol: hoppas barnen kryar på sig snabbt!

nån som vill ha min rygg/nacke?? har så ont så jag vet inte vad.. hemsk nackspärr nerifrån ryggen (hur det nu kan heta nackspärr då) sovit pissigt o kan typ göra ingenting.. ja jag vet ska inte sitta här då men va tvungen o kika in kort

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-09 08:05:16 följande:

glasögon på biltema??? nääää skulle inte tro det *asg* n'äääääandra grejer från biltema?? näää va är biltema för nått?? hahaha
    heter juh hemtema
  • Beckah82

morrn morrn

Vaccinationsfebern är förhoppningsvis borta här nu

Hörntänderna har passat på att spränga fram. Båda uppe. Det ser iaf ut som om spetsarna kommit fram som en prick men jag får inte känna ...han har nog ont.

Så knasigt. Från typ 7 eller 8 månaders ålder har han haft 7 tänder och där stod det stilla och sen efter 15 juli fram till nu så har det kommit 5 nya. 12 tänder bara så där i ett nafs...varav 8 sitter uppe

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-08-09 08:09:49 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-09 08:05:16 följande:
    heter juh hemtema
    skrattar gott
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2