• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-10 10:14:01 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-10 09:42:40 följande:
    men va?? vatten o brö' för honom då....ASG
    hahahhaa
  • skruttan35

Idag är man helt slut vi hade möhippa/svensexa igår för min mans syster och hennes blivande man. Ont i rumpan har man oxå eftersom vi red på hästar och det har jag bara gjort 1gång innan i mitt liv.

Vi hade kräftskiva på kvällen oxå och jag åt bara 1kräfta eftersom inte svärfar var där och skalade dom åt mig *ler*

• zandrisen

Kräftor gillar jag som fasen! Fast det blir nog överdos nästa helg, då det bli kräftskiva både på fredag och lördag, haha...

Fan vad jag är sugen på att dra iväg utomlands nu. Saknar solen nåt enormt, har värsta höstångesten redan

• H  e  l  e  n  a

Way out West är över och det är dags att återvända till verkligheten med grabbarna. Det har varit alldeles fantastiskt, men efter tre dagaras festival är det ganska skönt att ta det lite lugnt (så lugnt det nu blir här hemma...

Hoppas ni alla har det bra; ska försöka läsa ikapp allt ni skrivit senare idag!

Kram

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda

jag börjar jobba imorgon. ska bli sååå skönt faktiskt. Sambon ska va hemma till i januari.

Idag bajsade Isabel på pottan för första gången Hon luftade rumpen och började stånka, då skyndade jag till pottan och hon satt där så duktigt. Fast det är bara när hon luftar vi använder pottan, lite för att vänja henne vid den och så.

• Prinsessan Zelda

jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....

• zandrisen
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-10 12:57:20 följande:
    jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....
    Lägg plastförpackningen i kallt vattenbad, så går det fortare
  • Lindisen81

kräftor, mums!!! kanske man ska iväg o köpa ett paket ????

ville bara berätta oxå att visst va det tredagars feber Inez hade! Men fy vilken pers! Hon va riktigt dålig, ville inte äta, dricka, va ledsen, skrek hela tiden, osv. och efter tre dagar! febern va helt borta och prickarna kom fram på hela kroppen! Tror det kliat lite på henne så alvedon har hon fått så hon är väl immun mot det nu haha. Hon har varit trött hela tiden och sovit massor. Nu är hon mkt bättre men fortfarande trött och grinig.

imorgon är det jobb igen, tjoooohooooo va kul!

• Donna69

just det...11 aug är ju världens happening-dag ju

många börjar ju jobba o så

• Jessa6

Jag börjar jobba den 18:e så jag har en vecka till hemma med min plutt Sen är det allvaret som gäller!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2