Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-08-11 06:59:45 följande:
    Ni som har barn som sover ca 10 timmar per natt, hur ser deras sömn ut dagtid?Å ni som har dessa nästan 12timmarsbarn, hur sover era dagtid?Lägg gärna till om ni har rutiner, typ att dom alltid lägger sig vid 19.30 å vaknar 07.30 osv och sovtid på dagen
    Hejsan..vil säga att min dotter sover mellan 9-10 tim per natt spelar 17 ingen roll om jag söver henne senare eller så.. Johanna sover ca 1 och en halv timme på förmiddagen å lika mycket kanske 2 tim på efter middagen... Försöker verkligen att Johanna får sin välling vid 19.30 varje kväll kan jue finnas situationer som gör att vi inte är hemma just 19.30 men oftast.. sen så brukar johanna sova allt till 4.30 till 6.40 men 6.40 är bara ibland .. oftast 05.0-halv 6

kör samma varje kväll, johanna får kvällsmaten vid halv 6-6 sen halv 8 som ja skrev blire välling.
  • Anns krypin
    Mum23 skrev 2008-08-11 08:25:15 följande:
    Godmorgon tjejerFattar inte att det ska vara så trögt att gå upp på morgonen!!!!!!!Är impad av Donna och Ann som varje morgon sitter här TIDIGT på morgonen med så glatt humör. Man blir ju glad iaf.Sol: Melvin sover oftast 10 timmar per natt. Somnar runt mellan 20-21 och sover till 07-08. På dagen sover han mellan 2 till 3 timmar.
    Ler, donna å jag har släktdrag av varann hahahahaha.. morgonkaffe är jue göttast på morgonen *asg*
  • Anns krypin

skall banne mej träna johanna till å fixa morgon kaffe åt mamma på sängen eftersom hon alltid vaknar för mej *S* är inte det då hennes skyldighet?? hon vill jue ha en glad å rolig mamma heeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen hahaha..

• Anns krypin
    L2K skrev 2008-08-11 12:29:39 följande:
    En liten fråga till er andra?När ska ni börja jobba/ började ni jobba?Börjar känna mig ensam hemma på heltid till juli07-barn.
    Hejsan jag började jobba mina ynka 75% förra måndagen
  • Anns krypin
    L2K skrev 2008-08-11 19:37:45 följande:
    Ynka? Jag önskar sååå att jag klarar mig på det sen.
    ja ynka , vill gärna komma upp i 100% men jajaja

klart man klarar sej... 82% är min dröm
  • Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-08-11 19:45:12 följande:
    jag med... =(
    kan ju säga att det har inte vart fett me pengar från f-kassan när man alltid jobbat 75% hade vart bättre me 100% *L* men nu jobbar ja igen å då får man se lite mer pengar igen
  • Anns krypin
    Vos skrev 2008-08-11 20:37:08 följande:
    Jag jobbar 75% och trivs utmärkt med det. Om jag skulle jobba 100% vill jag ha ett mån-fre jobb - inte annars Jag jobbar på ålderdomshemmet som kock så jag jobbar ju rullande schema.HAr fått nya tider idag. 7-16 eller 9-16. Helt ok. Tyvärr verkar det som om jag får jobba varannan helg....I och med att jag jobbar som jag gör kommer Robin gå två eller tre dagar i veckan på dagis. Helt okej
    kock??? men wooow vikket toppen jobb du måste ha Jag jobbar som undersköterska :)
  • Anns krypin

Jag vill byta jobb, vill inte jobba helger el, kvällar längre.. vill absolut inte jobba julaftnar längre

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-08-11 20:45:16 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-11 20:41:19 följande:
    förstår om du vill byta då.. .förut har jag alltid jobbat när alla andra varit lediga... nu jobbar jag ju på förskola vilket är helt underbar, man få ju mängder av kramar av små barn hela dagarna samt hyffsade tider, det trista är väl att inez får en och annan sen dag (senast 16.45 som det ser ut nu men oftast ca 16). sambon ska jobba varannan helg nu under pappaledigheten för att vi ska komma ifatt ekonomiskt igen.nä nu ska vi dricka te och glo på film!
    jag är så le på allt jobb på så vis, jag börja jobba på sjukhem när ja var 18år å i år blir jag 34 ASG det enda som ändrat sig på jobb frånten är att jag nu 7år tillbaka jobbat me dementa å det i sej är älskvärt... förskola hade vart kul *L* förstår verkligen att du trivs
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2