... Född: Juli 2007 ... 2
ni snackar småskit!! hahahaha Ann strl 52 å 39 i skor HAHAHAHAHAHAHHA smaka på den *ASG*
ni snackar småskit!! hahahaha Ann strl 52 å 39 i skor HAHAHAHAHAHAHHA smaka på den *ASG*
Morning girls.... Jag är uppe nu å försööööker få korkgluggar att öppna sej... gaaaaaaah... kaffe finns som tur är...
mulet idag just nu å fanken det blåser oxå , då blire risk å förstöra min frisyyyyr juh!!!! morrar.. om det inte är blåst så äre regn om dagar HUR KUL ÄR DET`?? NOT..............
Elin?? kan du gissa på en skala vart min gubbe skall idag??? hahahaha, det börjar på B å slutar på tema *ASG*
Jag blir hemma å pular...... vart skall inte sleven vara om inte i grytan hahahahahaha
HAHAHA jag glömde kökspappers rullen på rumsbordet igår , DEN hitta Johanna nyss.... tyckte fasen att det var så tyst å fröjdsamt... Johanna kolla lite hur lååååång en köksrulle är ASG dsen var låååååång.. Höll på att skratta ihjäl mej , hon såg så himla nöjd ut hahaha, satt så fint i soffan å drog ut papper å slet å rev.. Jädra busunge haha
Prinsessan Zelda skrev 2008-08-14 06:58:41 följande:
Äre dags tro att köpa höstkläder??
Idag känns det som att hösten är på intågande..........
H e l e n a skrev 2008-08-14 11:36:57 följande: