Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Ahaa??? äru glader???

• Anns krypin

hahaha, frågan blir då, va äre som gjort dej så glad en tisdags morgon

• Anns krypin

ASG ååååå elin så bra hahahaha..... okej.. läste nyss sexpressen *ler* där står det : ät rätt för ditt kön och gå ned i vikt..... Asså hallå???? undra hur man gör då???

• Anns krypin

ahaaaa man skall äta mer regelbundet då minskar man oxå sötsuget , och kvinnor brukar tydligen svälta sej ner i vikt, nått som inte stämmer på mej ASG...

Då blire bara en massa protein för mej nu hahaha... kul å läsa..

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-12 07:50:14 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-12 07:47:01 följande:
    vi som har en mus ska alltså äta mycket ost????
    skrattar, hahaha mmmm nääää ost??? käka ÄGG kvinna
  • Anns krypin

Jag döööööööööööööör det står undvik ALLT sött.... ööööö my good hur skall det gå??? *tänker på min lördagspåse i skåpet* darrar....

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-12 07:52:19 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-12 07:50:23 följande:
    äta regelbundet är ju inget nytt....asg
    Näääääää men bra me påminnelse juuuuu.... *L*
  • Anns krypin

Två veckor utan sött å då är man avgiftad... jo tjeeeeena.. skall testa det tror ja... jag är en mega godis råtta.... å då snackar vi inte MUS... hahahaha

• Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-08-12 08:02:00 följande:
    Gooooodmoooorning!*hinkar kaffe som en besatt*Fan nu har jag vart "vaken" (eller ja, kroppen rör sig) i 2 timmar och sitter sen 1 timme på jobbet och försöker få nåt vettigt gjort. Går inge vidare, hahaha... Det expressen beskriver som "tjejkost" är ju ren och skär Atkins-diet. Körde den inför bröllopet 2005, gick ner massor, men hur kul var det på en skala..? Neeej, är hellre lite rundare i formen och äter choklad då och då!
    Äre sant??? jag personligen kanske har liiiiiiiite för mycket runda former *S* hahah men chooooklaaaaaad MUUUMS hahahaha...
  • Anns krypin
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-12 08:06:04 följande:
    Flickor damer tjejer kvinnsTänk på att om ni bantar ner er så kanske ni inte överlever när vintern kommer Jag har gett upp det där för längesen ingen idé man tröttnar ju efter några dagar ändåBantning är skit
    skrattar HUMOR asg... hejjar på dej
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2