• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Milla med killar
    veronicaq skrev 2008-08-19 08:35:26 följande:
    klistrar in igen så inte MILLA missarMILLA e de inte du som har lite problem med dina killar med sömn osv..?!www.familjeliv.se/Forum-5-278/m33539036.htmlvarsegod. och PROVA DET!
    Åhhhh ..tack Veroniqa. Söt du är som tnker på mig ...
    Berätta vad kan man köpa det och vilken dos ger du?

Sen..tack alla ni som svarat i min tråd. Kram kram på era alla! Känner mig som en idiot där många verkar tro att jag vill ha mina föräldrar som hjälp till allt jag vill ju bara de ska vara intresserade av sitt eget kött och blod men jag har bestmt mig att låta det vara och inte vara bitter utan försöka se det positiva med dem i stället. Men när man är trött o utlakad blir man tyärr bitter
    Nu har jag lämnat Hannes på dagis för första gången på 2 månader o mina stora är i skolan och jag har precis sprungit så nu känns mitt hjärta lättare igen
  • zandrisen
    Milla med killar skrev 2008-08-19 09:44:34 följande:
    tack alla ni som svarat i min tråd. Kram kram på era alla! Känner mig som en idiot där många verkar tro att jag vill ha mina föräldrar som hjälp till allt jag vill ju bara de ska vara intresserade av sitt eget kött och blod men jag har bestmt mig att låta det vara och inte vara bitter utan försöka se det positiva med dem i stället. Men när man är trött o utlakad blir man tyärr bitter Nu har jag lämnat Hannes på dagis för första gången på 2 månader o mina stora är i skolan och jag har precis sprungit så nu känns mitt hjärta lättare igen
    Det är som vanligt på FL, finns alltid folk som vill missförstå. Skit i det och ta till dig de positiva svaren istället.
  • nasse01
    solstraalen skrev 2008-08-19 08:13:28 följande:
    Några fler som ska till tandläkarn på sånt värdelöst besök om saft i nappflaska osv snart?Josef ska till tandis på torsdag..
    Vi ska ditt i september. Hade det inte varit för att Linus har fått konstiga tänder hade jag nog bet om att få slippa. (Om det nu går???) Han har bara 5 st. 2 ner helt ok. 1 framtand och 2 huggtänder på sidan... Fattar inget.. så jag går gärna dit så de kollar upp han.
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-08-19 09:44:34 följande:
    Åhhhh ..tack Veroniqa. Söt du är som tnker på mig ...Berätta vad kan man köpa det och vilken dos ger du?Sen..tack alla ni som svarat i min tråd. Kram kram på era alla! Känner mig som en idiot där många verkar tro att jag vill ha mina föräldrar som hjälp till allt jag vill ju bara de ska vara intresserade av sitt eget kött och blod men jag har bestmt mig att låta det vara och inte vara bitter utan försöka se det positiva med dem i stället. Men när man är trött o utlakad blir man tyärr bitter Nu har jag lämnat Hannes på dagis för första gången på 2 månader o mina stora är i skolan och jag har precis sprungit så nu känns mitt hjärta lättare igen
    Apoteket, heter Eskimo kids tror jag. Det är en sort iaf. Står på hur mycket man ska ge
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Mum23
    Beckah82 skrev 2008-08-19 12:30:30 följande:
    Apoteket, heter Eskimo kids tror jag. Det är en sort iaf. Står på hur mycket man ska ge
    Finns säkert något på hälsokost också.
    Jag och min man käkar sånna kapslar men de får inte barnen ta. Har tänkt på att köpa länge, men idag ska jag slå tillFlört
  • Mum23

Idag har min största dotter Zassa börjat i ettan. Ojojoj, vad stolt man var när man knallade in i skolan. Alla barnen satt och var jätte nervösa och förväntansfulla.
    Tog kraft ur mig också, mindes så väl min första dag!!!!!!!!!
    Känns bara så coolt att vara mamma till en etta-kladdareSkrattande

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2