• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

ang tandborstning; här gör vi det bara på Inez villkor, när hon själv vill. oftast blir det på morgonen, men bara in-ut med tandborsten. Vi kör med"vanlig" tandkräm, alltså inte barntandkräm. Har fått för mig att det kan förknippas med godis =/ Inez dricker ej välling längre på kvällen, men på kvällen är hon så trött ändå så vill inte "bråka" om en sak som tandborstning. finns så mkt annat min unga dam inte gillar =/ blir sur o tvär för minsta motgång och jag HOPPAS detta vänder så hon inte blir en sån där sur unge som bara kan säga nej..... =/ nä min lilla skit är ju egentligen GLAD men just nu är hon faktiskt rätt hopplös i humöret...... kanske blir bättre när hon börjar gå... nu kan hon ju gå om hon håller en hand (men bara om hon är på humör för det...).

solis; massa kramar.

• Lindisen81
    veronicaq skrev 2008-08-20 18:25:47 följande:
    iiiiih då måste han va söt
    och min tjej är lika "stor" men väger "bara" 9400 ca, ja "bara" som jäkla bvc sköterskan säger =(
  • veronicaq
    Lindisen81 skrev 2008-08-20 19:23:48 följande:
    och min tjej är lika "stor" men väger "bara" 9400 ca, ja "bara" som jäkla bvc sköterskan säger =(
    vaddå barab.. hon e ju tjock bry dej inte...
  • Lindisen81
    veronicaq skrev 2008-08-20 19:44:11 följande:
    vaddå barab.. hon e ju tjock bry dej inte...
    tycker jag med, en riktig liten knubbis! när sambon kom till bvc så va det första sköterskan sa; men va smaaaaaaaaaaaal hon blivit!!!!!!!!!!
    *suck*
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-08-20 19:22:37 följande:
    ang tandborstning; här gör vi det bara på Inez villkor, när hon själv vill. oftast blir det på morgonen, men bara in-ut med tandborsten. Vi kör med"vanlig" tandkräm, alltså inte barntandkräm. Har fått för mig att det kan förknippas med godis =/ Inez dricker ej välling längre på kvällen, men på kvällen är hon så trött ändå så vill inte "bråka" om en sak som tandborstning. finns så mkt annat min unga dam inte gillar =/ blir sur o tvär för minsta motgång och jag HOPPAS detta vänder så hon inte blir en sån där sur unge som bara kan säga nej..... =/ nä min lilla skit är ju egentligen GLAD men just nu är hon faktiskt rätt hopplös i humöret...... kanske blir bättre när hon börjar gå... nu kan hon ju gå om hon håller en hand (men bara om hon är på humör för det...). solis; massa kramar.
    vår barntandkräm smakar inte som godis. zendium kör vi med.
  • Jessa6

Hallå allihop!
    Idag har jag varit och snuffat på en liten flicka som föddes i fredags, lämpligt nog kom mensen idag med så nu kör vi igång syskonverkstaden

En liten fråga, jag har oftast haft en cykel på 31 dagar men hade bara 26 denna gången, verkar inte det onstigt...Vad kan det bero på? Hade ju för 3 månader sen en på 22 dagar bara...Varför blir det så?

• Vallmar

Markus har börjat på dagis nu, idag var det sjätte dagen av inskolningen. Det går jättebra, så bra att D ska gå efter en kvart i morgon och lämna Markus själv där i en timme.

Hej förresten! Nu har jag jobbat klart för den här sommaren så mer tid för datorn. Men dessvärre arbetslös...vet inte vad jag ska göra. Söker massa jobb men får inget napp. Funderar på att plugga och jobba extra så mkt som det bara går.

• FruRundberg
    Jessa6 skrev 2008-08-20 20:26:25 följande:
    Hallå allihop!Idag har jag varit och snuffat på en liten flicka som föddes i fredags, lämpligt nog kom mensen idag med så nu kör vi igång syskonverkstaden En liten fråga, jag har oftast haft en cykel på 31 dagar men hade bara 26 denna gången, verkar inte det onstigt...Vad kan det bero på? Hade ju för 3 månader sen en på 22 dagar bara...Varför blir det så?
    LYCKA TILL!!! Själv har jag BIM om två veckor.. hihihi.. HOPPAS!!!
  • Vallmar
    Jessa6 skrev 2008-08-20 20:26:25 följande:
    Hallå allihop!Idag har jag varit och snuffat på en liten flicka som föddes i fredags, lämpligt nog kom mensen idag med så nu kör vi igång syskonverkstaden En liten fråga, jag har oftast haft en cykel på 31 dagar men hade bara 26 denna gången, verkar inte det onstigt...Vad kan det bero på? Hade ju för 3 månader sen en på 22 dagar bara...Varför blir det så?
    Min mens har ändrats väldigt mycket sen graviditeten. Kanske det är så för dej också?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2