Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

misan84 skrev 2008-08-25 17:31:56 följande:
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil Men vi har ej fått veta om den är hel eller om sakerna är kvar men dem har iallafall hittat den sååååå skönt!!! Ska lämna nyckeln till polisen imorgon så dem kan hämta den o gå igenom fingeravtryck mm. så vi får la veta mer imorgon antar jag:) det var fler stulna bilar där med så det är väl en liga då... Men det otäcka nu är att dem har nyckeln o vår adress... Lås byter vi ju men flytta...neeee... vist inte säkert dem kommer hir alls men man har ju tankarna i huvudet.. Men iallafall sååå skönt att dem hittat den. hoppas den är hel bara!!
    JAAAAA!!!!! va skönt!

hade jag vart du så hade jag DEFINITIVT BYTT LÅS!!! helt ärligt...

om bilen är kaputt så fixar la försäkringsbolaget det??

grattis iaf till hittandet!!!
  • Donna69

hur tidigt kanman ge ett barn turkisk yoghurt???

• Donna69

H e l e n a skrev 2008-08-26 20:01:18 följande:

Beror mest på mängden eftersom det är mjölk i vilket ju kan vara känsligt för spädismagar. Vet många som gett det som mellanmål sen deras barn var runt halvåret och framåt. Sessan är ju STOR kicka och jag antar att det är hon som ska få den?
    nope,det är en kompis som fråga

tack alla för svar!!
  • Donna69
    pilliss skrev 2008-08-27 22:01:00 följande:
    Lika vrickade o sjuka båda iaf...
    vare den från flashback??

oavsett om hon är skyldig eller inte så tycker jag det va fet felo lägga ut en sån bild
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-08-28 07:30:59 följande:
    ännu värre är att någon idiot har lagt ut bilder som går att ladda ner från pirate bay oxå..handlingar från förundersökningarna som är en offentlig handling handling... beställt för xxx kr från västmanlands tingsrätt..där ibalnd fanns oxp bilder på barnen och deras skador! FETT jävla sjukt!!! jga blev helt illa tills mods.. Hur kan någon göra så...??
    say WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ann; skolan idag ja o frulle i magen
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-29 13:40:31 följande:
    Är det någon som samlar på Semper-etiketter? jag har några stycken som jag kan skicka, inte så många dock. Men många bäckar små.....
    JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG
  • Donna69
    annki72 skrev 2008-08-29 13:54:53 följande:
    Japp jag samlar och tar gärna emot
    asg

såg inte att du skrivit...sorry
  • Donna69

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3.Vad gillar du för musik?
    4.Vilka TV-serier följer du?
    5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

1. mest? hrm....allt?
    2. återstår att se
    3. allt förutom skrik-o-skrän musik *spyyy*
    4. wiiieee. reality!! allt som tävling typ asg. dock följer jag inte mycket men kollar när tillfälle ges
    5. komvux-nörd

• Donna69
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-30 08:02:47 följande:
    Nån här som brukar framkalla digitala bilder kanske??Jag upptäckte precis att jag har över 600 stycken som jag behöver framkalla
    ja!!!!!!! msn eller mess baby NUUUUUUUU
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2