Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

veronicaq skrev 2008-08-30 23:04:42 följande:
    hahaha... jag hade ju helröd vagn innan... men ja tycktre kontrasten på cresenten så lite konstig ut.. well well... matcher med Tigers gröna pop jacka hahaha..ska dra till affären imorn och rulla lite på den. Fan jag som är van med svängabara hjul  
    you've gotmess
  • Donna69

nu blir det natti natti....vart visst gräsänka..asg

• Donna69

nån som har lust o förklara detta med POP??? vad är det? köps? speciellt med det?

känns som att alla har det o jag har knappt hört talas om det *asg*

• Donna69
    madeleine78 skrev 2008-08-31 10:40:59 följande:
    Polarn o pyret.... ? aldrig hört om de?
    asg...

nångångmen inte tänktpå't
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-08-31 10:40:59 följande:
    Polarn o pyret.... ? aldrig hört om de?
    komiskt va?? den enda utanför POP-träsket..asg

här har vi
    * lindex-jacka
    * h&m-byxor
    * kappahl-vantar

asg *ironi*
  • Donna69

jo men har man råd o betala hur mycket som helst för kläder som används en liten period så kan man väl göra det???

jag har inte ekonomi till att handla dyrt...visserligen håller jag med dig jane en smula men iaf....

• Donna69

men det är väl samma som meandi??
    alla ska ha.....

• Donna69

här i byn så tjatas det fett mkt om meandi. alla har, alla ska ha, 13 partyn i månaden *asg*

• Donna69

Len Gbg skrev 2008-08-31 11:13:10 följande:

Jag gillar verkligen Polarn's kläder, men jag tycker också det är TOKDYRT! Men då är det perfekt att köpa begagnat på Tradera. Oftast kommer man väldigt billigt undan, och jag har aldrig varit med om att få något slitet eller trasigt. Det är väldigt bra kvalité med andra ord.Det är perfekt att sälja sina PoP kläder på Tradera också för de har ett så bra andrahandsvärde.
    puh...tur att du tog det på rätt sätt...kom på i efterhand att nu lär man bli bombad av hat-inlägg för att jag vägrar dyra kläder *fniss*
  • Donna69

Len Gbg skrev 2008-08-31 11:40:36 följande:

Jag brukar inte hugga till på inlägg! Alla har ju olika åsikter, och tur är väl det. Annars kanske det inte hade funnits några Pop-kläder kvar åt mig och Joppe på Tradera!
    *kiknar*

söt du
  • Donna69
    JoNaLi skrev 2008-08-31 17:39:43 följande:
    Jag gillar märkeskläder.. MEN tycker det är totalt bortkastade pengar till såna här små som växer så fort ifrån de och hinner knappt slita något alls. Däremot så kan jag tänka mig köpa sånt till de större.. men oftast så räcker inte pengarna till.. man är ju liksom inte gjord av pengar.Sen tycker jag bara det är lite löjligt att köpa massa dyra märkeskläder till små bebisar som inte förstår vad de har på sig. De bryr sig liksom inte. Tror det bara mest är föräldrarna som vill ha det. Vissa tycker jag gör det bara för att "visa upp" sina ungar med dyra kläder på..stoltserar med vilka märken de har på sig denna gången osv..
    *nickar*
  • Donna69
    Tania skrev 2008-08-31 20:24:36 följande:
    Jag behöver hjälp.... 

Jag vill ha ordet PRATA eller SKRIVA på olika svenska dialekter eller typ slang om ni förstår vad jag menar.

Hoppas att nån vill hjälpa mig.
    i ord??

gotländska - prate, skrive (talspråk)
  • Donna69
    Donna69 skrev 2008-08-31 20:36:56 följande:
    i ord??gotländska - prate, skrive (talspråk)
    gutamål;

skriva - skräivä
    prata - pratä
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-31 22:18:27 följande:
    Dona: Halländksa eller i allafall Halmstad:skjoata, tuabo, koav, håatoak, koätamad, spoat, stoatoag...Översättning?
    menar du mig??
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2