-
ja det är gött!!! betalas ut nu i veckan....jihaaaaajelikan skrev 2008-06-02 09:51:01 följande:Loggade in på skatteverket nyss och jag går mina skatte pengar innan midsommar. De stod att de var påväg Aldrig fel med lite extra pengar så det skall köpas resesäng till Tore och en paraplysulky. Blir även ullared och inhandla en hel del kläder till både mig och Tore och sen blir det att spara resten
-
hur ska man klara sig ifall man inte planerar????Tania skrev 2008-06-02 12:11:12 följande:Ja istället för att sitta på restaurang och specialbeställa mat åt Charlie så tänkte jag mata honom hemma innan vi går ut så får han äta efterrätt i form av frukt, kex eller nåt när vi äter.Shit.... jag är verkligen ett planeringsfreak hahaha
mycket bra tänkt tycker jag!!!!! -
v.23 står det iaf.imorgon skulle man visst kunna se exakt.misan84 skrev 2008-06-02 13:05:51 följande:Hur ser man att pengarna är på väg?
-
-
inom 3 dgr efter beslutet den 1: juni står det.misan84 skrev 2008-06-03 07:39:49 följande:Godmorgon. Söt bild lindisen:)Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm
bör vara senast imorrn lr? -
asg. O sessan som knappt står själv. Snacka om sen om man jämför med era eliter!! *fniss*
-
wiiiieee
skatten är inne!!!!!!!! -
just det.....dagis.....hrm
-
Bebisnamn: viktoria
Fyller 1 år den: 26:e
Vikt/längd, vet du det? 9.9 kg o 75.5 cm
Vad har hen för storlek? 80
Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? kryper
Kan hen gå? nej
Har hen sagt något ord och vilka i så fall? mamma o pappa slinker ur ibland, annars inga ORD utan mer egenkomponerade liknelser
Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter? går perfa...till o från
Burkmat eller hemlagat? både
Ammar du och hur mycket i så fall? nej
Hur många gånger sover hen på dagen? 1-2 ggr
Vilka tider sover hen på natten? heeeelt olika men ca 21-07
Hur går nattningen till? kvällstoalett, mat, somnar i famnen
Var sover hen? i sitt rum
Hur många tänder har hen? 9. men tror det bara är 2 som är "helt" uppe
Skostorlek? öööhhh....som min mobil *asg*
Har hen ätit glass ännu? ja sin egen
Har hen badat utomhus ännu? nej
Är det dags för småsyskon än? vet man aldrig
Vad ska hen få på födelsedagen? pengar, ett minne o nån leksak
Vad ska ni göra i sommar? åka till gotland, falköping (skara), växjö, falun o hemma såklart
Berätta några rader om din julibebis: sessan helt enkelt.
-
det suuuuuger o inte ha plus. vill ju ha frågorna i fetstil så det blir lättare o läsa...*muttrar*