• Tania

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-08 21:26:37 följande:
    Hallå.......Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...
    Vad blidde det för tårta då?
  • Tania
    Anns krypin skrev 2008-07-08 21:33:16 följande:
    ååå till dopet vart det 4 jordgubbstårtor men en av dem är lite speciell *L* det skall va en bild på den.. dem andra tre skall oxå va lite fina , hon fick mest fria händer näre gäller dem. skall maila bilder till henne innan den 12/7 'det där me bild är nått JAG alltid drömt om *L* inte nån bild på mej men nått speciellt i mitt liv å just nu & for ever äre Johanna.. Men det gav mej tips om brölloppsdagar osv, för det finns ingen riktigt här i närheten som du faktiskt där man kan få beställa andra speciella tårtor å det är lite synd tycker jag, men valla är litet å Katrineholm håller på att växa men konditorjobb äre snålt me tycker jag
    Ah.... ja det är lite trist att man inte kan få det man vill ha från ett kondis... SÅÅÅÅÅ svårt är det inte och om man jobbar som konditor tycker jag att man ska kunna sånt.
    Jag får väl öppna en tårtbutik i Valla
  • Tania
    Beckah82 skrev 2008-07-08 21:50:14 följande:
    Mja... alltså... folk åker ju från typ Kiruna till Sundsvall för att gå på IKEA så Det beror på... ska man åka så får man verkligen passa på att HANDLA. Alltså det är ju sketabilligt men för att det ska vara värt det får man ju handla mycket.Förbrukningsvaror är löjligt billigt. Typ schampo, diskmedel, disksvampar osv osv osv så där kan man spara pengar.Sen är det ju kläder och där sparar man ju MÄNGDER om man tex köper vinterkläder.Pyjamas kostar 30, kalsonger, trosor, strumpor från 5-10 kronor så underkläder är bra att köpa.Sen finns ju leksaker, verktyg, sängkläder och allt ALLT annat tänkbart också och ja, allt är tokigt billigt men som sagt, det blir ju bara lönsamt om man köper mycket.I källaren finns spel, filmer, hushållsmaskiner osv, också det tokigt billigt.Men utanför GeKås finns ju också vanliga affärer, skoaffär, H&M osv som är billigaere än vanligt så det finns mer än GeKås i Ullared.Bäst är ju förstås att passa på om man ändå ska hitåt trakterna men jag säger ändå ja, det är värt att åka från Västerås även utan att ha andra ärenden.
    Hur är kvaliteten på grejerna... menar mest om man köper en billig grej och så håller den i en vecka. Är det bra grejer till ett bra pris eller är det billiga skitgrejer.
    Jag gillar att spara pengar men har lite krav på saker jag köper. 
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-07-08 22:48:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-08 21:26:37 följande:6 timmar?? det är 3 timmar från mig dit, o hur länge tar det mellan oss? 1-1½ timme?jag ska dit i höst o handla på mig lite
    Jag kollade vägbeskrivningen på eniro... där stod det så
  • Tania

Och med tanke på hur lång tid det tog att åka till Öckerö hahahah

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-07-08 23:12:01 följande:
    å såg värsta feta korven.. hahahhaaa....
    Just ja... hahahah... vi stannade ju på innestället i "landet gud glömde" och lånade deras toalett hahahaha....
    VÄRSTA TURISTERNA hahaha
    Vem kärade ner sig i lastbilschaffisen?? Hahaha.... shit... hahaah
  • Tania

Ang alvedon så ger jag också när jag ser att Charlie har ont. Vi brukar inte ge när han har feber om det inte är jättehög feber vilket han aldrig har haft. Men nu har det blivit lite då och då nattetid när han odlar tänder.

Tycker att han ska få en chans att sova och om alvedon gör susen så får han det.
  • Tania

Grattis till alla barn och vuxna som har fyllt, fyller och kommer att fylla år!!!!

Så där nu har jag grattat alla... ingen glömd ingen nämnd.
  • Tania
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-10 11:15:50 följande:
    du glömde ju de som har namnsdag
    AAAhahahha.... Ett extra speciellt grattis till Andrea som har namnsdag idag.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2